softsynth en gerelateerde files verwijderen

cns

sfm
Even een vraagje ik heb mijn v-station verwijderd via uninstall, nu zie ik hem telkens voorbij kopen als sx opstart! kortom nog niet alle bestanden zijn weg, hoe krijg ik dit voor elkaar is er een soort register of zoiets. Want nu ik hem opnieuw installeer doet hij het niet meer! Of moet ik mijn sx opnieuw installeren?!

Iemand het gaat er dus om dat hij niet alles heeft verwijderd tijdens de uninstall!

i.p.v. een register check zou ik eerst even de vst plugin folder bekijken op v-station bestanden.

Origineel geplaatst door cns
ja euh ik dus ;-)

maar bedankt trash!

Werkt de trial volledig?

Dat weet ik niet staat niet op de site?

Gebruik zelf de oude freeware versie nog steeds op me win 98 comp,later zijn ze commercieel gegaan en nu moet je dus betalen,die nieuwe versie si dan ook weer vele malen beter,en nieuwe opties,dan die ik heb.

Je kunt bij een uninstall kiezen,welke reg keys je weg wil halen en waar je niet zeker van bent.
Heeft ook een reg editor en cleaner,je kunt alles zelf kiezen.

Origineel geplaatst door mc_kwok
i.p.v. een register check zou ik eerst even de vst plugin folder bekijken op v-station bestanden.

de map is er niet dus hij zit waarschijnlijk in de key van SX!

Origineel geplaatst door trash
Dat weet ik niet staat niet op de site?

Gebruik zelf de oude freeware versie nog steeds op me win 98 comp,later zijn ze commercieel gegaan en nu moet je dus betalen,die nieuwe versie si dan ook weer vele malen beter,en nieuwe opties,dan die ik heb.

Je kunt bij een uninstall kiezen,welke reg keys je weg wil halen en waar je niet zeker van bent.
Heeft ook een reg editor en cleaner,je kunt alles zelf kiezen.

nee maar 9 van de 10 keer kom je er pas achter als je hem geinstalleerd hebt en je dingen wil doen. Hoe dan ook ik ga het even proberen met de freeware (echte nederlander), maar bedankt!

Je bent nu in iig 100% van je probleem af,de uninstallers van de applicaties zelf i.s.m windows,ben ik totaal niet fier op.
Of ze laten een hoop sleutels achter,of ze rippen shared dll's heel sneaky weg.
Dus nooit meer gezeik

I.i.g met dat probleem:D

klopt windows en de uninstaller van het programma sucks gewoon, ze laten altijd wel wat achter in je register! maar goed ik ga vanavond aan de slag hopelijk ben ik dan ervan af en kan ik v-station opnieuw installeren. Ik had hem nl. eraf gehaald omdat hij een conflict veroorzaakte!

Kan zijn dat je bij het tabblad uninstall geen v station ziet staan,ga dan naar het tabje software,en daar zie je alle key's netjes geordend onder elkaar staan,zoek dan heel simpel naar de productnaam van het geen wat je wil verwijderen.

Origineel geplaatst door trash
Kan zijn dat je bij het tabblad uninstall geen v station ziet staan,ga dan naar het tabje software,en daar zie je alle key's netjes geordend onder elkaar staan,zoek dan heel simpel naar de productnaam van het geen wat je wil verwijderen.

Raar eigenlijk dat je wel Teletubby kleurtjes, ingebakken Internet Explorers en gigabytes aan Windows krijgt na tien jaar, maar zoiets essentieels niet ingebakken wordt.

Origineel geplaatst door bikkel
Raar eigenlijk dat je wel Teletubby kleurtjes, ingebakken Internet Explorers en gigabytes aan Windows krijgt na tien jaar, maar zoiets essentieels niet ingebakken wordt.

Idd,wat daar de reden van is om dat niet te doen snap ik ook niet.
Ze hebben wel ff een tijdje regcleaner gehad meen ik,maar die wordt ook niet meer ondersteund

Back