logic 7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hisolid

Stamgast
logic 7 is uit, niet veel nieuws, meeste wisten we al denk ik.........
je kan nu wel apple loops direct gebruiken.....:Z

Origineel geplaatst door afg
dat 'Network-distributed audio' klinkt wel interessant anders

Is gewoon gejat van Steinberg's VST link hoor.
Het k*tte d'ran is dat VST link en dit systeem niet met elkaar samen kan werken.
Stelletje k*ttekoppen wil natuurlijk niet dat consumenten daar heel fijn en prettig mee kunnen werken.

De requirements liegen er niet om btw. Maar gezien het aantal mogelijke extra's die je nu kunt gebruiken lijkt het me ook niet meer dan logisch.

Geen onbelangrijk detail : de merknaam + logo "Emagic" verdwijnt definitief.
Logic Pro en Logic Express wordt voortaan verkocht onder het Apple logo.

http://www.mopro.nl/
Prijzen van Logic Pro 7 en Logic Express 7
Logic Pro 7 kost Euro 1069 inclusief BTW
Logic Express 7 kost Euro 329 inclusief BTW
De prijzen zijn dus hetzelfde gebleven.

Prijzen updates naar Logic Pro 7 :
update vanaf Gold/Platinum 5/6 of Logic Pro 6 -> Logic Pro 7 Euro 329 inclusief BTW
update vanaf Logic Audio 5/6 of Logic Express 6/7 -> Logic Pro 7 Euro 769 inclusief BTW
In de 1e week van oktober beginnen wij met het leveren van updates!

Naam Emagic verdwijnt, MOPRO blijft bestaan!
In juni 2002 is Emagic gekocht door Apple computer. Nu, meer dan twee jaar later heeft Apple besloten dat de naam Emagic verdwijnt en dat de Logic software voortaan onder het eigen Apple label verkocht zal worden.
MOPRO blijft Logic Express en Logic Pro verkopen in Belgiƫ en Nederland en zorgen dat iedereen op tijd zijn update krijgt.

FX teleport is ook van VST link afgekeken. Alleen die werkt wel via het netwerk ja.
Ben benieuwd of VST link ook ergens afgekeken van is btw.

Wie weet komen de mannen van FX teleport met een adapter voor die Logic link. Het is tcp/ip dus op een of andere manier zou dat te doen moeten zijn.

Trouwens een 100Mbit of 1Gbit netwerk verbinding is met klem te adviseren om de latency en hotterstotter minimaal te houden.

Voor Logic's network ditributed audio is 1GBit vereist zelfs dacht ik gelezen te hebben...

Wat ik echt bizar vindt aan de nieuwe versie is dat ie 4 Gig op je HD in beslag neemt. De oudere versies waren gewoon te downloaden bij emagic, en waren niet meer dan een paar MB. Mag hopen dat dit is voor sample library's en zo.
Wat me wel erg bevalt zijn die nieuwe plugins, zou met name dat drumcomputergeval wel eens willen horen.

Ook opvallend, voor Logic Express is geen XS-key meer nodig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back