Dozart's 1st video.

Dozart

Ouwe rot
Het is nog maar een amateursbrouwsel, maar het gevoel is er wel denk ik zo... vertel je mening over de video & de muzique

Last edited by a moderator:
Dank u zeer! :) Het is ook erg leuk om te doen. Heb nu vanmiddag nieuw beeldmateriaal verzameld voor m'n volgende video-projectje voor een ander nummer. Daar gaan we vanavond eens lekker mee aan de gang.

Dikke clip, mooi nummer ook.
Hoe kom je aan al die footage voor de clip?

Dank je.
Ik had gewoon bepaalde dingen in m'n hoofd, en daar gericht op gezocht op youtube. Kijken wat je dan allemaal tegenkomt, verzameling maken in een mapje en die dan gebruiken. Met andere woorden: schaamteloos gejat.
Wil wel in de toekomst materiaal aanschaffen om zelf mooie beelden te kunnen schieten, maar daar komt natuurlijk wel een hoop geld bij kijken. Voor nu nog niet echt mogelijk.

Fijne track, mooie beelden .. alleen beetje heel erg onnodige flashy overgangen bij de beelden :P

Ach, 1ste clip hè... ;)
Maar flashy overgangen horen wel bij een hedendaagse videoclip ook vind ik.

Wow, deze is zoooooooooo mooi Dozart, is dat jouw stem man ? Super gewoon, je zingt zo goed.. Prachtig hoor, ik ga er niet veel woorden meer aan vuilmaken.. Deze is af !! Videoclip maar half gezien omdat ik van hieruit gewoon geen tijd heb. Maar de eerste beelden zijn wondermooi. Goed gedaan yo, CHAPEAU !! :)

Back