kaal of kammen (in de 90's)

kaal of kammen (in de 90's)

• Kaal, ik was in de 70's al kaal, mafkees!

Stemmen: 1 4,0%
  • Ben nog steeds kaal en spring er elk weekend op los!

Stemmen: 3 12,0%
  • Kaal, je bedoelt als in Gabber Piet kaal? Hehehe

Stemmen: 6 24,0%
  • Kaal of kammen, wat maakt het uit, we houden toch allemaal van knopjes

Stemmen: 15 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    25

MonoTron

Initiating Sequence..
Soms heb ik wel eens het idee dat er behoorlijk wat mensen van dit forum vroeger (in de jaren 90) met een kale kop en een trainingspakkie hebben rondgelopen, maar weet dit niet zeker.

In mijn geval is het dus wel zo. Vanuit de detroit techno (underground resistance en consorten) en de acid in de gabberstroming terechtgekomen, meegvaren!

IS dit bij jullie ook de reden dat je met muziek bent begonnen. In mijn geval (en bij meer mensen) met FT2 begonnen, wat hardcore gemaakt en uiteindelijk doorgegaan met produceren en het aanschaffen van gear!

Ben wel eens benieuwd! Vandaar even een poll.

Re: kaal of kammen (in de 90's)

Origineel geplaatst door dsil
Soms heb ik wel eens het idee dat er behoorlijk wat mensen van dit forum vroeger (in de jaren 90) met een kale kop en een trainingspakkie hebben rondgelopen, maar weet dit niet zeker.

In mijn geval is het dus wel zo. Vanuit de detroit techno (underground resistance en consorten) en de acid in de gabberstroming terechtgekomen, meegvaren!

Toen gabber op kwam,ging ik gewoon door met detroit,acid,en electro,ik kon de muziek niet velen,respect voor ieders ding,zullen best goede dingen tussen zitten,maar zag het meer als grapje als iets serieus.
Het ging om harder en harder en sneller,kan me nog herrinneren dat zelfs moby in 1992 iets gemaakt had van 1000 bpm,dat was dus niet echt serieus te noemen.

Verder nooit op die manier me kapsel aangepast dus,maar wel op een natuurlijke manier boven mijn haar uitgegroeit:D

ik was 1 van de weinige gabbers met lang haar....maar nu niet meer...

Ik ben ook nog douwe gabbert geweest in het begin van de '90-er jaren tot '96 toen was ik er echt strontflauw van,nu maak ik alles behalve die harde bende....kaal was ik niet....dus: KAMMEN!!! (of een cap op de kop)

Ik, kaal ???
Heel mijn jeugd heeft mijn moeder zitten zagen om met mijn 'beatle-kop' eindelijk eens naar de kapper te gaan.

.

Attachments

• hair-peace.jpg
    hair-peace.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 89
Ik had lang haar in de 90s. Metalheadje ;). Deze keus mis ik in de enquete...
Jammer sdil, je had verder moeten kijken dan je haar lang is ;).

-C-

Nope, nooit kaal geweest. Zal ik ook nooit (vrijwillig) doen.

Voor de rest boeit 't me weinig hoe iemand eruit ziet, als ik er maar geen last van heb. :D

Kort blokheadje en natuurlijk mn maxy's en mn aussie!! 8) Nu lekker mezelf en somewhat alternatief...

Ik zat ook zwaar in de metal hardcore en punk. Ik heb zelfs nog gezongen (euhm...eigenlijk men stembanden kapotgeschreewt) in een groepje "strike again".
Toen hollandse groenten ontdekt en reagea. Nog gejamt met uitsluitent een basgitarist en ik op de mic in de groep Bob en de walvissen.
Op reagea en punk afterparty's d&b ontdekt. In 1996 verlieft geworden op daft punk (mijn broer had de cd geleent van iemand) toevallig wat houseplaten overgekocht van iemand, wat goa's binnengesukkelt door een kotgenoot die met fasttracker bezig was.
...its all music.:luv:

Ik heb vroegah wel heel veel naar hardcore geluisterd, en wat oudjes vind ik nu trouwens nogsteeds wel leuk om te horen, maar kaal ben ik nooit geweest... m'n ouders hadden me vermoord denk ik :D Van mij hoefde het trouwens ook niet hoor...

ik ben ooit op een vrije woendagnamiddag met een kaal koppie thuis gekomen, m'n moeder viel bijna omver "wat heb je nu gedaan?!" :D
kHeb destijds ook wel wat gabber gemaakt, melodische weliswaar, met Magix musicMaker, en dan cleane gluiden op thunderdome cd's samplen hehehe
Maar dat is al lang geleden, 'k luister/maak nu heel andere dingies.

De vragen in deze enquete gaan wel uit dat dit forum maar door een bepaald publiek gevormd wordt. Ik zelf, Abraham al een paar jaartjes geleden kunnen mogen bekijken, was al zindelijk toen Elvis z'n carrière nog moest beginnen; ik geloof dat Buddy Holly net verongelukte, maar ik weet het niet zeker, want ik las de krant nog niet...

Met enquetes op forums wordt vaak eigenlijk alleen maar gevraagd: "Wie is/was er net zoals ik?" Op zich niet erg zinnig, behalve voor de zeer egocentrischen onder ons...

Wout

Moet toch zeggen dat als je je wilde identificeren met een muziekstijl, je je kop kaalscheerde en een Aussie aandeed je een behoorlijke meeloper was! :D

geldt ook voor andere muziekstijlen natuurlijk... meelopers zijn dom..

Misschien een vooroordeel hoor, maar ik vond kale koppen altijd iets voor onzekere vriendloze tiepjes, die er, na de scheerbeurt ineens wel bij hoorden, maar vanwege een te lang vriendloos bestaan nooit hadden leren socializen, en daardoor eigenlijk alleen maar stoer en a-sociaal konden doen.

negatieve asociaties alom dus...

en om terug te komen op de vraag... nee, ik had vroeger geen kaalgeschoren hoofd :D

Back