[techno] jerzz_DarjastanSagaCompleted -> 16 minuten complete madness!!!

jerzz

jerzzno
mars-b3.jpg

Na mijn eerdere versies van Darjastan heb ik de trek even laten rusten. Gister kreeg ik wat goede comments van een vriend die vertelde dat de plaat langer moest om hem nog opzwepender te maken.
Naar aanleiding daarvan ben ik de dvd van Secret Cinema nog eens gaan kijken en heb goed geluisterd hoe hij zijn langere treks op- en afbouwt...
Afgelopen nacht ben ik doorgegaan waar ik was gebleven, heb nog wel wat aanpassingen gedaan in het beginstuk. Daarna heb ik me meer op de beat gefocussed aangezien het echte opzwepen nog ontbrak.

Vanmiddag geheel nuchter de trek gemasterd met als gevolg dit resultaat 8-)

Vond dit project een geweldige ervaring aangezien ik altijd al een lange trek heb willen maken waar ik veel details in zou gaan verwerken. Hawtin, Rother en Secret Cinema hebben daar een behoorlijke invloed op gehad.

Hoop dat jullie het een beetje diggen, weet dat er mensen zijn die de kick niet kunnen waarderen, luister daar maar overheen. ;) Persoonlijk vind ik de kick erg lekker, nah wat loop ik te zeiken: ga gewoon luisteren!

Jerzy

http://www.acidplanet.com/artist.asp?pid=433595&T=8975

:okdan: Mooi nummer!! Werd wel op 't verkeerde been gezet, toen de kick in kwam; leek net of ie een tel te vroeg kwam.. :D Maar dat maakt 't leuk!

Lekker lang trekkie! Niks mis mee.

Alleen jammer dat je je moet registreren om te downlooden.. Maar ja..

Ja dat gebeurt inderdaad 2 keer in het nummer, dat de kick een kwart tel later dan de drumloop er in knalt. Een beetje offbeat dus, wel lekker hoor. Die kick in de laatste 2 á 3 minuten vind ik het beste stuk.

Lang istie zeker! Toch heb ik er een beetje moeite mee om dit een nummer te noemen. Ik mis een thema en daardoor vind ik het niet echt een geheel worden. Er zitten wel mooie stukken in. :okdan:

Origineel geplaatst door Hazes
Lang istie zeker! Toch heb ik er een beetje moeite mee om dit een nummer te noemen. Ik mis een thema en daardoor vind ik het niet echt een geheel worden. Er zitten wel mooie stukken in. :okdan:

Heb er verschillende themaas in verwerkt die iedere keer weer terugkomen... Tevens weet ik ook niet of ik dit een nummer moet noemen, het is meer een soort mix ofzo....
Iig geval bedankt voor de reacties 8)

De beat gaat voor mijn gevoel toch uiteindelijk de hele tijd op "dezelfde" manier door, dus wat mij betreft is t gewoon 1 nummer. nou je weet t al ik vind m erg relaxed :)

Vet!

Zit nu op 11:48 en vrees dat het einde alweer in zicht gaat komen.

Aangezien ik zelf mijn tracks eerder te druk maak: mijn complimenten voor het minimalisme! Donker, moody en een tikje agressief...

-diskonext

ZESTIEN MINUTEN... en ik ben nog wakker, knap hoor, dat doe ik je niet na. Lekker spooky sfeertje. Nice! ik heb alleen een beetje moeite met je kick, ik vind em wat kortaf, zeg maar.

Gr. Deimos

Heb al wel wat meer opmerkingen gehad omtrent die kick. Desondanks heb ik er toch voor gekozen deze kick erin te houden, later komen andere kicks tevoorschijn. Heb de trek op diverse systemen gechecked en iedere keer was ik weer verbaasd over de kwaliteit :P
Mensen bedankt voor de reacties; heb veel luisteraars gehad in tegenstelling tot het aantal replies... Sja denk dat het idd erg moeilijk is om zo`n lang nummer te kunnen beoordelen. Mijn enige advies is: durf je te laten meevoeren en ga op in mijn verhaal...

jerzy

Back