Respect voor anderen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
OK, het lijkt wel op zo'n CDA verhaal van normen en waarden maar af en toe is het toch wel heel erg gesteld met de gebrek aan respect waarbij forumleden zich opstellen jegens anderen.

En dan heb ik het niet over een geintje of zo maar gewoon zwaar irritant gedrag.

Zo bijvoorbeeld het niet lezen van een thread en die dan 'vervuilen' met hele andere onderwerpen die niets maar dan ook niets met het orginele bericht te maken hebben gehad.

Of het patsen met gear. Wat eigenlijk wel een beetje zielig is. Maar ja dat schijnt met de tijd der jaren wel minder te worden. Maar wellicht dat het een beetje eigen is om jezelf in de muziekbizz op te hemelen. Of geeft het een lichamelijk gebrek op een pijnlijke manier weer?

Ook het komen met een stelling of bewering zonder enige argumenten. Meestal zijn deze dan ook bedenkelijk of volkomen zinloos. En dan vraag ik me ook af of de persoon wel achter die stelling staat of hem gewoon over genomen heeft.
Ben je dan soms bang voor je eigen mening of zo, of kun je gewoon niet nadenken.
En soms is het ook gewoon uitlokken wat dan ook weer niets zinnigs oplevert. En ik hoop dan ook dat mensen zich hier lopen af te reageren op anderen. Dat doe je maar met je muziek.

Het plaatsen van dubbele topics en het afkraken van andermans tracks hadden we eigenlijk al gehad. Maar misschien dat een paar nieuwkomers daar nog mee geconfronteerd gaan worden. Daar mag je vind ik best wel wat van zeggen.

Dus mensen. Dit forum is gewoon goed bezig en houden we het gewoon gezellig met z'n allen. Denk gewoon even na wat je post want aan de andere kant zitten gewoon mensen die het lezen.

:engel:

ehh...waar komt dit zo ineens vandaan??

Olaf

ja fuse geef dan in elk geval nog iets van een link zodat we denken oh vandaar. En afkraken van track hoort erbij...als de track slecht is :D moeha

nee, want dan ben je ook weer mensen aan het zwart maken ;)

sorry hoor maar als je iets vindt (ik heb het hier dan over die tracks) mag je daar gewoon over zeggen wat je daar van vindt. en volgens mij geeft iedereen die een track afkraakt daarbij een reden en opbouwende kritiek.

beetje je de boel cencureren

en of dat patsen met je gear..
wat staat er in jouw signature dan.. of bedoel je dat niet..

ik zoe wel is voorbeelden willen zien..

Van die verliezers die lopen te konten dat Mac echt strakker is dan een PC. Zijn het poppertjes of wat!?

En het geneuzel over die supergave moddervette Audigy. 16 bits ASIO meneertje, gefixed op 48Khz. Daar betaal je dan flink knaken voor. (de allerduurste heeft wel 44.1Khz)

Ik ben met je eens dat het hier gezellig, en leerzaam moet blijven. Maar dit forum is eigenlijk een soort afspiegeling van de maatschappij; Daarin heb je leuke, onaardige, schijnheilige, oprechte, eerlijke en nep-mensen (lees meningen en opmerkingen)
Dit klinkt wel een beetje filosofisch, ik bedoel het zo:
Kijk, dat jij vind dat sommigen met hun spullen lopen te patsen, daar moet je je toch gewoon niets van aantrekken? Of zie ik dat nou fout?

Deze thread deed me een beetje terugdenken aan een eerder bericht van je Fuse...

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=1192

....Af en toe heb je je buien zeker:confused:
(no hard feelings hoor! :engel: )

hee Fuse, chill! ;)

Fuse, Ik denk dat je je op glad ijs begeeft......

Je zult altijd beter/slechter/sneller/langzamer/duurder/goedkoper discussies houden op een forum als dit, sterker nog het bestaat bij de gratie van deze discussies.

Wat de een een wereldapparaat vind kan voor de ander helemaal ruk zijn omdat ie een nivootje of 4 verder is met zijn muziek. De een is inderdaad blij met een Audigy terwijl de ander 2 Minimoogs heeft staan op zolder.

Als iemand echt loopt te schreeuwen terwijl hij van toeten noch blazen weet dan is er voor de moderators werk te doen.

groeten

basicsys

He mensen wel even goed lezen wat ik allemaal loop te brallen. Heb er wel even nagedacht hoor. ;)

Maar d'r is niets mee om je mening te geven, maar beetje argumentatie mag ook wel. DAAR heb je tenminste wat aan. Want het zal mij een worst wezen dat JIJ Junkie XL slecht vind. En als je zegt dat z'n muziek te commercieel, plat of weet ik wat klinkt dan vraag ik me nog steeds af wattie dan fout doet om #1 in UK te staan.

En wel leuk was de reacties van jullie die het meneertje lieten weten dattie maar eens moest ophouden met z'n gepatser.

En modden is misschien ook wel een kwestie van interpretatie maar volgens mij willen die niet eens zich overal mee 'bemoeien' en pas alleen als het uit de hand loopt.

Maar ook al staat ik op een zeepkist te blaten. Hopelijk is de boodschap dat je zelf verantwoordelijk bent voor je posts want ik kan me goed indenken dat als iemand hier een slecht advies krijgt hij/zij (zijn er nog zij's?) iets koopt wat gewoon zwaar K is en daar flink van baalt.

En om een spreuk van Sire even te 'verbouwen'

DSF dat ben jij. :)

Effe schrikken!

Effe schrikken!

Jeetje, bij het lezen van deze thread kreeg ik weer zo´n gevoel van: O Jee. Er is weer wat gebeurt! Maar goed het viel wel mee naarmate ik verder las. Stormpje in een glas water, he?
Maar in essentie heeft Fuse toch wel een tikkie gelijk. Laat ik het maar zo zeggen: ´respect´! Meer hoeven we elkaar niet te geven. En als er nog steeds mensen zijn die zeggen van dit is shit of niet!? Tja, smaken verschillen. Maar hou het dan wel voor je! Ik ken de thread over JunkieXL niet maar als iemand zegt dat die ´zuigt´? Nou dan denk ik weer: ´jongen je LULT!´ Maar goed dat hou ik dan weer voor me he? :-)

Respect!

Eric

Sorry.... Ik snap veel van synths en van vrouwen... Maar van dit verhaal....... Helemaal NIETS!
Maar goed..... Ik ga weer aan Jennifer Lowpass (beter Equate!) denken..

Origineel geplaatst door BasicSystem
Wat de een een wereldapparaat vind kan voor de ander helemaal ruk zijn omdat ie een nivootje of 4 verder is met zijn muziek. De een is inderdaad blij met een Audigy terwijl de ander 2 Minimoogs heeft staan op zolder.

Ik denk dus dat dat is wat fuse bedoelt.

Je geeft het al zelf aan.

Als je twee minimoogs hebt staan dan ben je meer de man als met een audigy.

En omdat je dus twee minimoogs hebt ben je een paar niveaus verder ondanks dat je nog nooit iets gedaan hebt met muziek. ????????????? of lees ik t nou verkeerd.

Fuse doe is relaxed, je hebt niet eens een avatar!

Als iedereen zoals fuse was dan was het forum niet een paar dagen plat geweest... Damn avatars....
Mensen kunnen we hier mee ophouden?

Origineel geplaatst door spdk
Fuse doe is relaxed, je hebt niet eens een avatar!

[off-topic]
By the way is het trouwens niet slim om even allemaal de avatar te veranderen in zo´n standaard dingetje!? Bandbreedte sparen?
[/off-topic]

Eric

Weeeehhhh!!!!

spdk doet gemeen tegen mij!

Ik heb helemaal geen avatar nodig man!

Origineel geplaatst door Auxillary

[off-topic]
By the way is het trouwens niet slim om even allemaal de avatar te veranderen in zo´n standaard dingetje!? Bandbreedte sparen?
[/off-topic]

Eric

Om verder off topic te gaan:

Is niet meer nodig ik heb een verandering aangebracht en nu worden alle avatars gecached op de site ipv dat ze in de sql database staan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back