1602 vs. composer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pjeut

Ouwe rot
Hallo,

Ik ben nog steeds low-budget bezig, en zo heb ik dus een klein mengpaneel Behringer 1602 (zónder A), en heb ik onlangs een Behringer composer Pro aangeschaft. Logisch dat die composer via de insert aan de mixer wordt gehangen. Nou heeft die composer jack ingangen en uitgangen maar heeft de 1602 een "gecombineerde" jack in/uitgang voor de insert. Dit is een driepolige steker waar een plug in moet met (uit m'n hoofd) top is inputsignaal, tussenschacht is outputsignaal en onderschacht is massa voor beiden.
De bekabeling daarvoor zou dan moeten zijn een driepolige jackplug met daaruit twee snoeren die beiden naar tweepolige jackpluggen gaan; één voor de input en één voor de output.

Het zal wel, maar dit lijkt me werkelijk zo absurd. klopt dit wel of heb ik het helemaal verkeerd. Of zijn er andere manier om dit met "gewone" kabels op te lossen?

Groet,
Pjeut.

'k Heb de...

'k Heb de...

handleiding er nog 'ns op nagelezen, maar toch écht. Eén jack voor zowel input als output.
Gek hoor.

of toch niet....?

Kijk...

Kijk...

...zo leer je weer 'ns wat. 'k Wist niet dat zo'n ding bestond. Nou ja, ik ga 'em zelf in mekaar solderen.
Bedankt voor de info.

Wat mij betreft :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back