Tranquelius
Nieuwkomer
Ik heb dus boven een kamertje vrij en wil daar een muziek hok van maken. Ben zelf gitarist met 5 van die dingen, maar wil nog een synthesizer voor de piano enz. begelieding. Ik heb inmiddels ook een portable 8 sporen opneem dinges van Boss. Met nog een brok computer en cubase kan dat msschien wel wat worden. Maar ja. ..
Moet ik nou een synth met sequencer of juist niet nemen?
Want het scheelt een hoop geld heb ik al gemerkt. Aan de andere kant, degene met sequencer zien er over het algemeen wat mooier voller enz eruit. Ook vind ik dus de kwaliteit van het pianogeluid belangrijk, maar ook strings en choir..
Heb al eens op een triton LE lopen klooien en moet zeggen dat ik t een geweldig ding vond (kon er alleen geen piano uit halen met die miljard functies), misschien wat duur. (dacht aan zo'n 900 euro te besteden) en die dingen zijn nergens 2de hands te vinden. Nou, ja zucht ik weet t niet meer..
in elk geval bedankt voor de reacties.
Moet ik nou een synth met sequencer of juist niet nemen?
Want het scheelt een hoop geld heb ik al gemerkt. Aan de andere kant, degene met sequencer zien er over het algemeen wat mooier voller enz eruit. Ook vind ik dus de kwaliteit van het pianogeluid belangrijk, maar ook strings en choir..
Heb al eens op een triton LE lopen klooien en moet zeggen dat ik t een geweldig ding vond (kon er alleen geen piano uit halen met die miljard functies), misschien wat duur. (dacht aan zo'n 900 euro te besteden) en die dingen zijn nergens 2de hands te vinden. Nou, ja zucht ik weet t niet meer..
in elk geval bedankt voor de reacties.