Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
nou... ik was laatst een paar weken in Duitsland voor een cursus voor mijn werk en moet helaas de Bier/Bratwurst hypothese ontkrachten. Een Deutsche Liga smaakt waarschijnlijk naar vanillesaus met klonten. Met name de klonten zijn essentieel in de Duitse cuisine is mij opgevallen.

En Brotnudeln niet te vergeten. Met neme een boterham, mikke deze in de soep (bij voorkeur soep met watersmaak), draaie er een bolletje van en presto. Een kleffe broodbal.

:r

goed nu weer verder met mijn ontbijt... heb helemaal geen zin meer na dit verhaal.

Origineel geplaatst door Triphonius Z
En Brotnudeln niet te vergeten. Met neme een boterham, mikke deze in de soep (bij voorkeur soep met watersmaak), draaie er een bolletje van en presto. Een kleffe broodbal.

Attachments

• bolletje.gif
    bolletje.gif
    7,4 KB · Bekeken: 82
het lijk wel op een duracell

ze gaan maar door en door en door.......en door

Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Ja, iets willekeurigs. Jij hebt gedroomd over een superbij en ik begin over een bij. Wat ??? Dat hij op z'n poten stond ? Hij was zo groot dat hij niet op z'n poten kon staan dat hij met z'n buik op een tafel moest liggen, anders ging het mis.

Ja okay, genoeg over bijen en wespen, maar hoe zit het met puntschoenen met gespen?

-C-

snap2.jpg

Re: Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Re: Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Origineel geplaatst door Izmar
Ja, iets willekeurigs. Jij hebt gedroomd over een superbij en ik begin over een bij. Wat ??? Dat hij op z'n poten stond ? Hij was zo groot dat hij niet op z'n poten kon staan dat hij met z'n buik op een tafel moest liggen, anders ging het mis.
Jip.. Ik heb er zeker over gedroomd, nadat ik dit fijn filmpje gezien had: http://www.rathergood.com/giantbee/

Bizar... bizar...

ja, de bij hoort er ook bij, maar bij de wesp of bij de hommel of bij beiden? ik ben er bijna uit, maar t is nog niet voorbij....

die mooie zomer....

nee die moet nog beginnen!

nou blij?

Re: Re: Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Re: Re: Alle bijen zijn geel en de wespen ook

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Jip.. Ik heb er zeker over gedroomd, nadat ik dit fijn filmpje gezien had: http://www.rathergood.com/giantbee/

Bizar... bizar...

spacey dat filmpje... maarreh... zijn bijen niet geel?

Of zit ik in een parallel universum waar bijen geel en zwart zijn en bevinden jullie je in een ander universum waarin alles het zelfde is als in mijn universum behalve dan dat de bijen blauw en blauw zijn?

Dat zou best heftig zijn...

Ik zeg altijd :"Van dikke appels graaft men varkens."

Origineel geplaatst door matt second
Ik zeg altijd :"Van dikke appels graaft men varkens."

Zijn gegraven varkens wel net zo lekker dan? Ik bedoel die uitlaatgassen ruiken nu niet bepaald fris, dat moet de smaak toch aantasten ergens?

lekerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr al voor gekauwt???8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back