Zijn er nog originele Liga's te koop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Dit moet het grootste ik-kan-echt-goed-offtopic-lullen thread worden...

De bedoeling is dat iedereen zo offtopic mogelijk moet proberen te reageren. Ik ben benieuwd waar we eindigen..

Een post MOET een reactie zijn op de vorige post (en wellicht beter zijn dan de volgende.... huh?? kan dat???? boeien!)

De eerste post gaat over Liga's.... Mensen succes..

Zijn de originele Liga's nog in de verkoop, hoe heten ze en waar kun je ze halen? Wat voor vrouw (of man of whatever) zou er achter de kassa zitten en welke maat schoenen zou ze hebben. Zou ze ooit nagedacht hebben over het kruisen van een Tor en een Kiwi of zou ze zich beperken tot het controleren van de stoeptegel structuur in de Edisonstraat (al dan niet met of zonder respect voor anderen... ;) )

Ja dat klopt ik had laatst nog een vette camaro uit 69 gespot weet je dezelfde als mad max die is bruut. Maar er lagen wat kruimels in de kofferbak.

In Venlo hebben ze ze gewoon bij de Maxis en de C1000...
..maar ja, wij lopen dan ook hopeloos achter in Limburgh..dat begrijpen jullie wel he !

moet ik een pakje voor je meebrengen binnenkort??

hoe's was 't gister in de sjansalon Johnny? 8>

:biertje: :[> :Z

equate

Origineel geplaatst door Twin-x
Ja dat klopt ik had laatst nog een vette camaro uit 69 gespot weet je dezelfde als mad max die is bruut.

[off-topic-in-off-topic]
Ooh te gek ! Dat is dus een Camaro 69 ? Dat heb ik nu altijd al willen weten !! Bijna net zo gaaf als de Dodge 69 Charger van de Dukes ! [/off-topic-in-off-topic]

equate

69 Charger uit Eindhoven? Was die in de C1000? Wat moesten die daar? Waren ze op zoek naar een artikel dat 8.08 euro kosten?

Origineel geplaatst door equate

[off-topic-in-off-topic]
Ooh te gek ! Dat is dus een Camaro 69 ? Dat heb ik nu altijd al willen weten !! Bijna net zo gaaf als de Dodge 69 Charger van de Dukes ! [/off-topic-in-off-topic]

equate

Als ik stop met synths dan komt die in mijn garage :)
wat ik minder vind is dat er SS op die auto staat in de grill

Nou ja, die Liga maakt ook milky-break.
Die verkopen altijd heel goed want in de Konmar zijn ze bijna altijd uitverkocht. De Choca vlokken gelukkig nooit. Zeker vanwege het hoge cacao fantasie (je kunt veel fantaseren maar cocao is't nie!) gehalte.

Maar als je die milky-breaks nou in de koffie (zwart natuurlijk want melk is voor mietjes) doopt dan krijg je zo'n lekker koffie papje wat je zo lekker naar binnen kan slurpen.

Kijk, en dat kan dan weer niet met die Liga's want door die vezels die erin zitten (wat dan wel weer goed voor de stoelgang is, wat trouwens een raar is, maar vroeger heette de schijtdoos gewoon een stoel) want die blijven teveel aan elkaar plakken. Of je moet het een nachtje laten staan maar dan heb je kouwe koffie en da's dan weer niet zo lekker.
Met chocomelk zou het wel kunnen gaan dan, maar dat bederft dan weer zo snel.
Krijg je weer groene schimmel. Soms rooie dan of grijze vlokkende.

Wat ik minder vind is dat er SS op die auto staat in de grill

Dat staat toch voor: Super Sjarcher ??
Overigens, die vlag op het dak schilderen lijkt me ook niet zo'n goed idee....

equate

Milky breaks in je koffie.... Dat doet me denken aan dropballen... Dropballen kun je oplossen in water en dan krijg je dropwater.... Wijnballen kun je ook oplossen... Wordt het dan wijn met een SS logo op het gras?

Als je thee invriest en dan vervolgens weer ontdooit en verwarmt... Krijg je dat weer je originele bakkie thee terug? Met melk? of Milky-break? Of wordt het dan klopklop pudding met een kersje?

ik zal het liga misterie maar ff ophelderen want jullie snappen er weer helemaal niets van.:)

om de history van de originele liga te vinden gaan we terug in het jaar 1873. toen twee vrienden de chinees li ga en de japanner wa sa. samen een klein bedrijf je stichten. ze maakten (en waren daarme de grondleger van de broodvervangers) produkten van deegwaren. het bedrijf liep goed en in de loop der jaren. groeide het bedrijf uit tot een multinational met enkele duizenden werknemers. naam van dit bedrijf was Liwa B.V..

alles ging tot het jaar 1924 toen ging Wa met de vrouw van Li, lu heette ze, er van door. dit was natuurlijk een schok voor Li. en wilde ook niet meer samen werken met Wa. dus het bedrijf werd opgesplitst in twee aparte bedrijfen.

nu wil hetgeval dat voor dat het bedrijf werd opgesplitst wa en li bezig waren met een nieuw produkt. maar toen ze alleen verder gingen, gingen ze alleen verder met het produkt. Li had eigenlijk niets meer behalve zijn bedrijf. dus daar stak hij al zijn tijd in. hij bedacht allerlei interresante combinatie met rozijnen en melk en chocola. nu vele jaren later kennen wij zijn produkt als liga evergreen, liga milky enz. dat is echt een succes verhaal gworden.

met wa is het minder goed afgelopen. hij maakte het produkt af door er wat maanzaad en sesamzaad op te gooien. en maakte het af door het produkt een exotische naam te geven: Wasa Knackenbrod.

niet veel later is wa overleden. het bedrijf was al verkocht en wa was ook al weer gescheiden van Lu. wa stierf straatarm. Lu had al het geld tijdens de scheiding van Wa meegenomen.

ze is met dat geld een eigen bedrijf begonnen. Onder de naam LU. zij is dan ook de uitvinder van o.a. Scholiertje.

nou ik hoop dat jullie nu wat mer weten over de historie van liga

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als je thee invriest en dan vervolgens weer ontdooit en verwarmt... Krijg je dat weer je originele bakkie thee terug? Met melk? of Milky-break? Of wordt het dan klopklop pudding met een kersje?

Volgens mij krijg je dan ijstee met sneeuw en andere kerstversiering

Laatst gewijzigd:
Ik geloof dat Leo er nog wel een paar in de aanbieding heeft.....

in de grill

jaaa deze week barbequeuen!

Deze week... Is dat van maandag tot maandag of van zondag tot zondag? In Albequrque? Zou er een vlucht gaan van Sittard naar Albequrque?

Deze week... Is dat van maandag tot maandag of van zondag tot zondag? In Albequrque? Zou er een vlucht gaan van Sittard naar Albequrque?

Er rijd een metro via tatooine

Albequrque? raakt Bugs Bunny daar niet altijd de weg kwijt?
en is Bugs eigenlijk niet meer dan een hersenspinsel van Elmer Fudd?
wat is een Fudd? wat het ook is, het is in ieder geval niet duf. juist het tegenovergestelde...
trouwens, de frase 'integendeel' is op zich ook heel tegenstrijdig... 'het is geen mooi weer, integendeel, het is wèl mooi weer!'

superthread, dit... :kimono:

Is LU nog vrijgezel? Anders pak ik de bus via brussel...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back