Tomorrow rises

Jammer dat er nog geen reacties zijn tot dusver op deze track.
Niet dat ik het heel erg vind; het is ook weer niet een hele gloednieuwe track.
Tevens moet ik ook wel wat oppassen dat ik niet wat teveel doorsla in het plaatsen van tracks hier op het forum.
Moet mezelf soms echt behoorlijk remmen hierin.

* het begin is mooi
* als die percussie erbij komt, klinkt al meteen off-tune
* variëren die bass reece
* variëren die percussie
* 1'10" een ander nummer
* 1'45" volledig off-tune, dat past niet bij mekaar
* bass moet je echt wel variëren, want ik krijg zin om hem af te zetten
* 3'00" beetje boring, Jeroen
* 4'25" oktaafje hoger, breekt ook het geheel, dat zou ik niet doen
* nee, ik heb beter van je gehoord..
* ...

Trek het je niet aan hoeveel nummers je op SF gooit, ik sta ook drie maanden achter op schema.. Als er niet geluisterd word, dan word er niet geluisterd.. Maar geef ons ook wat meer tijd om te kunnen luisteren..

Fijne dag verder en veel succes met je nieuw project ! :)

hoi e-Gloomy-nations

Kan me grotendeels wel vinden in je kritiek.
Heb even gecheckt ook wanneer ik deze track heb gemaakt en dat is (tot mijn grote verbazing) toch wel bijna zo'n 2 jaar geleden.
Weliswaar heb ik deze nog wel wat aangepast en bewerkt, maar vind het toch wel wat achterhaald klinken.
Afgezien van het feit dat er veel punten aan verbeterd zouden kunnen worden, zou er nog wel iets extra's aan toegevoegd kunnen gaan worden (gitaarpartij oid).

Ben vandaag lekker met deze track weer bezig geweest.
Deze is nog niet op alle vlakken gestroomlijnd, maar wel een stuk interessanter geworden.
https://soundcloud.com/gardensofhega/tomorrow-rises-wip

Er kunnen dus zeker nog punten aan verbeterd gaan worden en feedback is dan ook welkom.
Heb de oude versie ook nog (voorlopig) even op SC laten staan, ook als vergelijkingsmateriaal.

Laatst gewijzigd:
Haaa... ja lekker... mysterieus inderdaad. Spannend. Ik houd heel erg van die effecten die je erin stopt. Dit zou lekkere muziek zijn onder een video.

Speciale sfeer ,goed gedaan,alle percussie kan wat eq gebruiken en anders ingemixt (vollume volgens wat je doet met de eq op) om het beter te laten insmelten met alle sounds,nu staat het wat 'te los' op de rest.

hoi egres
Daar heb je zeker wel gelijk in.
Kan dit nog wel gaan proberen.
Heb echter momenteel het probleem dat ik gisteren Windows opnieuw moest installeren op mijn pc en er zodoende weer erg veel geïnstalleerd moet gaan worden.
En ik ga zondag as ook nog op vakantie.
Gaat voorlopig waarschijnlijk helaas niet lukken om deze verder track verder te gaan te bewerken.
Wel erg jammer.

Back