Nieuws van Behringer

handig om bv drumsounds per stap mee te triggeren
jammer dat ze niet de orginele 12 stappen hebben behouden, verder wel wat leuke extra’s.
een extra rij schakelaars om stappen te kunnen overslaan ( zoals bij doepfer darktime) had ik ook nog wel geapprecieerd , hadden we helemaal berlijnse school kunnen gaan .

Als ze nou gewoon een step sequencer apparaat maken zoals een TR drumbak met swing, division etc en met midi over usb dan ben ik om. Maar alleen als midi step sequencer zonder synthese, samples of iets anders met geluid (geen geluidskaart of van die rare fratsen). Ik wil dat voor hands on drum sequencing voor mn DAW. Zoals de Akai Fire. Helaas is die proprietary voor FL studio. Buiten FL niet als drum sequencer te gebruikenZ dus.. kom op Beh-Bear!

Als ze nou gewoon een step sequencer apparaat maken zoals een TR drumbak met swing, division etc en met midi over usb dan ben ik om. Maar alleen als midi step sequencer zonder synthese, samples of iets anders met geluid (geen geluidskaart of van die rare fratsen). Ik wil dat voor hands on drum sequencing voor mn DAW. Zoals de Akai Fire. Helaas is die proprietary voor FL studio. Buiten FL niet als drum sequencer te gebruikenZ dus.. kom op Beh-Bear!
In eurorack formaat is dat de Behringer RS-9.

De Behringer Kiloknallers van deze maand:
1763064213405.png

Wat zijn de Abacus en Surges precies voor Behringers? Kan me even niets voorstellen bij deze twee namen.

Kort door de bocht: Abacus is een kopie van MakeNoise Maths, een CV processor (EG, LFO, Oscillator, Slew Limiter, Filter, Clock Divider), Surges is een kopie van Mutable Instruments Ripples, een multimode filter

ik wacht op de Abacus Poly :D

Maar tis dat ik effe geen B meer doe maar die SWORDS (filter klinkt wel echt goed)

The Legend Returns.

The new Behringer BDS-3 brings back the unmistakable analog power
that shaped the sound of the late ’70s, reborn for today’s creators.
With four fully independent drum channels and a dedicated SFX section,
BDS-3 lets you sculpt everything from deep analog kicks and punchy toms
to thunder, metallic hits, and total sonic chaos.
Hands-on control. Pure analog madness.

Each channel gives you:
🎚️
Pitch, Bend, Noise, Decay, Modulation
🎛️
Dedicated level and trigger controls
🎶
True vintage analog circuitry, no emulation
Unleash your creativity and rediscover that raw, untamed energy.

bsd3.jpg

Laatst gewijzigd:
Uiteindelijk, na een kleine Doepfer case over te hebben genomen van een vriendelijk forumlid, de Bode Frequency Shifter aangeschaft. Gaaf ding waarmee veel mogelijk is. Mocht je denken wat moet ik er eigenlijk mee, kijk dan de serie video's van deze goede man, te beginnen met:

Het 1047 filter uit de 2500 serie had ik al (echt een mooi filter!), en gelijk met de Bode FS kocht ik een 1004 VCO. Daarvan komt er iig nog eentje bij...

The Legend Returns.

The new Behringer BDS-3 brings back the unmistakable analog power
that shaped the sound of the late ’70s, reborn for today’s creators.
With four fully independent drum channels and a dedicated SFX section,
BDS-3 lets you sculpt everything from deep analog kicks and punchy toms
to thunder, metallic hits, and total sonic chaos.
Hands-on control. Pure analog madness.

Each channel gives you:
🎚️
Pitch, Bend, Noise, Decay, Modulation
🎛️
Dedicated level and trigger controls
🎶
True vintage analog circuitry, no emulation
Unleash your creativity and rediscover that raw, untamed energy.

Bekijk bijlage 3867256
Shit ik had mij net voorgenomen om geen Behringer meer te kopen, komen ze toch weer met wat leuks........
Nu 253 euro.....over een jaar waarschijnlijk 199 en over twee jaar 149........volgens de prijsstrategie van Behringer.

We’ve just released HALOS Firmware Version 1.0.6.

This update includes several important improvements,
including CV calibration now enabled for end users.
For the best tuning and tracking, setting the STRUCTURE knob between 10 and 11 o’clock is recommended.
To update, simply download the latest Synthtribe app.
Thanks to everyone for your continued feedback and support.

1764583930487.png

Back