Nieuws van Behringer

De BCF2000 kon je ook als DAW control surface gebruiken en was Mackie Control compatible, dat wel. Maar verder waren ze toch vooral hun eigen ding. En een zegen voor synths met weinig knopjes.

Ik haal er een andere les uit. Het wachten vanaf de pre-order was veel korter dan verwacht, ik heb uiteindelijk maar 4 dagen hoeven wachten op de handleiding en het kan nog wel maanden duren voor hij weer leverbaar is.

Het grootste probleem wat ik had, namelijk opslaan, werkt gewoon. De toetsencombinatie is een beetje quirky, maar de firmware kon het op dag 1.

Bartek weet wel raad met de BCR32.

Is best een gaaf device.
Mooiste vind ik dat hij altijd op 120 bpm beweegt, ongeacht op welke bpm hij aan het jammen is.
Multitasking !

Die Bartek is wel een rising star, want ik kom hem vaker tegen in demo's voor andere producten/software ook. The age of the ananas has begun.

De BCR32 shizzle inclusief manual is nu officieel online

Die Bartek is wel een rising star, want ik kom hem vaker tegen in demo's voor andere producten/software ook. The age of the ananas has begun.
Jammer dat hij niet exclusive is. Dan konden we spreken van Behringer Bartek. Gemiste kans.

B real, B Bartek!

Ik ga een fanclub oprichten denk ik…

Ja waar haal ik in hemelsnaam al die ananassen vandaan dan?! 1 gratis maandblad kun je krijgen, op van dat gele papier, en scheef geniet natuurlijk.

Ik voorspel dat als dit een 'Nieuws van Behringer - geen discussies' topic wordt, er een opstand onder SF'ers uitbreekt.

Back