Quiet Places (v2): Jaaa is heel mooi geworden!! Goed gedaan man...
Old World Travelers: Heel lekkere track, goede afwisseling en mooie overgangen... ademt ook weer een heel aparte sfeer.. een typische Robi track. Heel erg mooi gemaakt!!
Human Being: wauw.. heel intens... experimenteel. Ik vind het heel mooi. De geluiden en effecten maar ook de samenhang en de benauwende atmosfeer in de track. Het roept beelden op. Ik zie iemand die in een hoekje gedrukt wordt door de overweldigende heftigheid van de wereld... benauwend... intimiderend en beangstigend... ik denk dat dit perfecte begeleiding zou zijn bij beelden
Future Me: Ik vind dit ook heel mooi. De melodie op de voorgrond heeft wat weinig afwisseling maar dat zorgt er ook voor dat je aandacht meer uitgaat naar alles dat "erachter" gebeurd en dat vind ik heel erg mooi. Mooie geluiden en ik vind dat schimmige koor-geluid ook heel erg mooi
Je bent weer uitermate productief geweest en het levert weer genoeg mooie muziek op... alleen als je in dit tempo doorgaat dan wordt die "CD" van jou een CD-BOX met 150 CDs.

Bedankt!! Ik heb er met plezier naar geluisterd!