Tracks (ondermeer Reload)

Het zou beter zijn ieder nummer in een apart draadje te openen, Jeroen. Nu wordt het een "geharrewarre" van tekst en opmerkingen. Ik vond alles zowat heel goed, behalve van Human Being kreeg ik wat zenuwen. Voor de rest heb je weer prima geluiden geproduceerd...

Quiet Places (v2): Jaaa is heel mooi geworden!! Goed gedaan man...

Old World Travelers: Heel lekkere track, goede afwisseling en mooie overgangen... ademt ook weer een heel aparte sfeer.. een typische Robi track. Heel erg mooi gemaakt!!

Human Being: wauw.. heel intens... experimenteel. Ik vind het heel mooi. De geluiden en effecten maar ook de samenhang en de benauwende atmosfeer in de track. Het roept beelden op. Ik zie iemand die in een hoekje gedrukt wordt door de overweldigende heftigheid van de wereld... benauwend... intimiderend en beangstigend... ik denk dat dit perfecte begeleiding zou zijn bij beelden

Future Me: Ik vind dit ook heel mooi. De melodie op de voorgrond heeft wat weinig afwisseling maar dat zorgt er ook voor dat je aandacht meer uitgaat naar alles dat "erachter" gebeurd en dat vind ik heel erg mooi. Mooie geluiden en ik vind dat schimmige koor-geluid ook heel erg mooi

Je bent weer uitermate productief geweest en het levert weer genoeg mooie muziek op... alleen als je in dit tempo doorgaat dan wordt die "CD" van jou een CD-BOX met 150 CDs. :halleluja
Bedankt!! Ik heb er met plezier naar geluisterd!

Bedankt weer voor je mooie en uitgebreide reactie.
Zelf ben ik ook wel tevreden over de tracks, alleen vind ik Human Being wat te rauw en ongepolijst.
Moet wel een beetje oppassen ook dat ik niet teveel 'door sla' wat betreft het maken van tracks.
Ga trouwens sowieso in januari een nieuwe album uitbrengen.

Het zou beter zijn ieder nummer in een apart draadje te openen, Jeroen. Nu wordt het een "geharrewarre" van tekst en opmerkingen. Ik vond alles zowat heel goed, behalve van Human Being kreeg ik wat zenuwen. Voor de rest heb je weer prima geluiden geproduceerd...

Je hebt inderdaad gelijk.
Alleen worden het dan wel erg veel draadjes :P
Human Being vind ik zelf ook wat minder; ook veel te rauw en te weinig gestructureerd.

Je hebt inderdaad gelijk.
Alleen worden het dan wel erg veel draadjes :P

Dan maar veel draadjes. Het probleem is de vindbaarheid als je nieuwe tracks toevoegd als een comment op een al bestaand topic. Ik weet inmiddels dat donderdag jouw productie/release dag is dus kom altijd even kijken of er iets nieuws is... Het is handiger als er een nieuw bericht onder "nieuwe tracks" komt te staan. Dan is voor iedereen duidelijk dat er nieuw werk is. Je kunt dan, om het aantal draadjes te beperken, alle nieuwe tracks in dat ene topic zetten.. Maar volgens mij is het echt niet erg als je een nieuw topic maakt voor iedere track.

3ddie
Dat is ook zo.
Zal dit toch even anders gaan aanpakken voortaan.

Heb trouwens Human Being flink aangepast (moet nog wel weer gemasterd gaan worden).
Zal deze nog even hier gaan plaatsen, aangezien ik dit met deze track ook al reeds had gedaan in dit topic (zie pagina 1);
https://soundcloud.com/gardensofhega/human-being

Jaaa, de nieuwe versie is mooi geworden!!
Ja ik zou voor nieuwe versies van tracks die je hier al hebt gezet ook dit draadje blijven gebruiken...
Lekker bezig weer... :okdan:

Back