MOOG, the movie

joriz

aieto
moogmovie_header.gif

website van de film

Origineel geplaatst door Slipperman
mwaa zal wel een of ander vaag cult iets zijn dus...

waarschijnlijk net zo'n vaag cult iets als het synthforum :)

Moog film

Moog film

Misschien is het al oud nieuws (ben nl. niet al te vaak op het forum), maar voor die genen die synthfreaks die het nog niet wisten: de dvd release van een heuse film over Robert Moog en z'n synths!

Check www.plexifilm.com/moog.html#

gr. Cas

Bericht door een moderator:
verplaatst naar algemeen. Een film is géén gear nieuws.

even pluggen hoor, ik heb nu geen tijd

Attachments

• robert moog.jpg
    robert moog.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 79
Volgens mij is dit een marketing truuk van ome Bob. Maar goed, wel een toffe truuk :)

Info van http://www.amazon.com/exec/obidos/t...1/102-0714214-7366501?v=glance&s=dvd&n=507846 (Amazon)

Director: Hans Fjellestad

Encoding: All Regions

Format: Color, Widescreen, Dolby

Rated: NR
Studio: Plexifilm
DVD Release Date: May 31, 2005
Run Time: 117

DVD Features:
Available subtitles: English
Available Audio Tracks: English (Dolby Digital 2.0)
Deleted Scenes, Interviews and Additional Performances from The Album Leaf, Tino

Corp. w/ Charlie Clouser and Money Mark w/ Woody Jackson

Director's Video Notes

The Complete Schaefer Beer Commercial

DVD-ROM FEATURE: Arturia Minimoog V Software Demo (PC, Mac) ( :D )

-----

Geen gedoe met regio-locks van je DVD speler dus... ik vermoed wel dat de DVD in NTSC formaat is. Dat mag geen probleem zijn, maar ik had laatst ook een Regio 2(!)/3/4/5 DVD van Alanis Morissette gekocht die in NTSC formaat was en mijn DVD speler (Toshiba) weigert hem. In m'n standaard PlayStation 2 doet 'ie het wel perfect. Iets om misschien rekening mee te houden als je geen al te bekende DVD speler hebt.

Ik heb gister even snel de eerste helft gekeken. Het is een combinatie van een interview met Moog in en om zijn huis, een interview wat wat technischer is bij Moog Music en ze volgen hem terwijl hij herinneringen ophaalt met oud gedienden. Wat me een beetje tegen viel was dat een aanzienlijk deel van dat eerste half uur ingenomen werd door scratchende DJ's waar op de achtergrond iemand op een Mini stond te rammelen. Dat is niet echt wat ik me bij een Moog docu voorstelde. Misschien is de tweede helft beter.

Back