[mac] Audiophile, ik word er niet goed van

cirkelzaag

uw advertentie hier?
beste mensen,
Ik werk nu al een tijdje met cubase sx op een mac G4(osx) en de Audiophile van m-audio.

Telkens als ik m'n audio op wil nemen ZIE ik wel de meters op en neer springen maar HOOR ik geen ene moer. Ik zie trouwens niets bewegen bij de mastersectie. (zit 't probleem daar misschien? routing van spoor naar master????)
als ik de audio dan op heb genomen (zonder dat ik 't hoor), staat 't er wel op op en klinkt 't oke.

ik ben blijkbaar niet de enige;
Op 't cubase -forum lees ik telkens weer berichten van mensen met exact hetzelfde probleem, maar daar wordt maar niet op gereageerd. heb ik dus ook weinig aan.

sorry als dit teveel over een computer gaat ipv een "synth" maar is er iemand hier die er meer van weet?

mijn dank is groots.

Je hebt je monitoring uit staan. Dat is handig voor mensen die hun inputs via een externe mixer monitoren, maar niet voor jou. Het zit ergens bij je audio preferences geloof ik.

Ehh, Heb je wel in de inspector van je audiotrack dat speakertje aangevinkt ? (onder de recordknop)

Origineel geplaatst door Flesje
Ehh, Heb je wel in de inspector van je audiotrack dat speakertje aangevinkt ? (onder de recordknop)

Ja precies, daar kun je je monitoring (per kanaal) ook uitzetten. Maar dat hij wel gezien toch?

Origineel geplaatst door lo-fi
Ja precies, daar kun je je monitoring (per kanaal) ook uitzetten. Maar dat hij wel gezien toch?

Ik weet niet wat hij allemaal gezien heeft....
Uit het verhaal valt alleen op te maken dat het iig niet aan de routing ligt, anders zou je bij afspelen ook niks hebben gehoord.

Origineel geplaatst door lo-fi
ja de inspector staat aan. kan 't aan de instelling van m'n audiophile liggen?

Bericht door een moderator:
Titel aangepast

Back