Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Korg Minilogue
Grotere audio interface
Mixer
Micro monsta 2
Beringher cave

Ik heb nog een ding op mijn lijstje staan: een Novation Launch Control voor mijn live set.
Ik heb 'm sinds een maandje en het werkt prima met Ableton kan ik je zeggen.
Tweedehands niet duur, de mijne was 100 euro en een paar maanden oud, bon erbij.
In combinatie met de Push en een nieuwe laptop ben ik dan klaar om de wereld te veroveren ๐Ÿ˜
Zo is dat, je moet toch ergens beginnen nietwaar. ;)

En nu ga jij hem ook aanschaffen

Uh nee niet echt
Prefabricated presets browsen en dan denken dat je muziek maakt ?
Is echt lame , wie gebruikt zoiets , kan je toch net zo goed postzegels verzamelen ?

Ik had me er op verheugd een Behringer Pro-1 te gaan bestellen... gaaf ding!

Alleen zie ik net de handleiding om hem te tunen.. wat een gedoe.. gaat dat altijd zo moeilijk.. die case openschroeven enzo???? Hoe vaak moet je deze handeling doen?

kan ik dat gewoon met de Tuner Device in Ableton doen?

Attachments

• Screen Shot 2021-12-25 at 22.24.02.png
    Screen Shot 2021-12-25 at 22.24.02.png
    102,5 KB · Bekeken: 149
Laatst gewijzigd:
ik moet ook een voltmeter gaan aanschaffen zie ik.. wat is een goede en vooral: betaalbare? Ik heb echt geen ervaring met dit soort dingen. Maar als iedereen dit lukt dan moet ik me er ook maar toe zetten...

Laatst gewijzigd:
Twee tientjes, dan heb je al meer dan voldoende: Handheld multimeters

oh ok.. welke moet ik hebben, ik zie er meerder onder de 22,-. Of zijn die allemaal geschikt? Welke kan ik het beste kopen?

Laatst gewijzigd:
Een nieuwe koptelefoon met een wat vlakkere frequentie response. Waarschijnlijk de Beyerdynamic DT 880 Pro

Zegt Behringer iets over de gewenste nauwkeurigheid?
Screen Shot 2021-12-26 at 12.04.01.png

Je moet dus 2 zaken aanpassen in dat ding..
1.- Oscillator Calibration using a guitar tuner
2.- OCTAVE Calibration (factory mode)
Set the Digital Voltmeter to measure a range below 10 VDC.

En nu ga jij hem ook aanschaffen

Template house?? ;) :D

Maar zeker lekker!! Ik steek het niet onder stoelen of banken dat ik me afentoe weleens door een arranger keyboard laat vermaken of Karma in Korg's.. zat laatst te spacen op een Genos keyboard bij m'n vader.. klinkt bijzonder goed ook. Maar kun je in deze plugin ook akkoorden uitzetten/aanpassen, net zoals zo'n keyboard?

Laatst gewijzigd:
Back