Hallo,ik wil je niet demotiveren heb snel gelezen door de draad ,maar let toch goed op voor scam of identiteitsdiefstal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt gewoon als een scam.
Wij runnen ook een klein platen label.
Als wij iets van een ander uitbrengen dan hoeft die persoon niets te betalen voor de mastering.
Het is een echt label met meerdere vestigingen.
Wat doen ze in die vestigingen?
Maar ik snap je punt en dat is natuurlijk altijd een gok. Ik ben laatst bij een avond over muziek en recht geweest en ik ben daarin niet (meer) naïef. Maar echte zekerheid krijg je natuurlijk nooit. Aan de andere kant is dit niet de eerste partij die voorzichtig wat interesse toont en in 2020 word ik nog veel beter. Ik hoef dus niet perse en zal niet zomaar happen.We mailen ook al een tijdje heen en weer en zij hebben er al wat tijd inzitten. Ze mailen op mijn verzoek ook meteen een voorbeeldcontract.
Wie niet waagt, wie niet wint. Die gok durf ik wel aan. Daarom ben ik waarschijnlijk ook ondernemer![]()
Het is dan juist dat het heel erg verdacht is man.
Dat geloof ik niet. Het is een echt label met meerdere vestigingen. We mailen ook al een tijdje heen en weer en zij hebben er al wat tijd inzitten. Ze mailen op mijn verzoek ook meteen een voorbeeldcontract. Dat doe je denk ik niet voor hooguit 6 tientjes. Maar ik blijf kritisch en waardeer alle input enormBetter safe than sorry. Ik ben er dan ook nog niet uit wat ik doe.
Het is dan juist dat het heel erg verdacht is man.
) die met een hele goede voorbereiding jou binnenhengelt... Denk dat egres er ook zo over denkt.Als ze er in geloven, en niet 45 euro willen investeren, waar gaat dit dan over?
Hoeveel procent v/d opbrengst is dan voor de artiest en hoeveel voor het label zelf (procentueel) ?
Want?
Wij runnen ook een klein platen label.
Als wij iets van een ander uitbrengen dan hoeft die persoon niets te betalen voor de mastering.
De kosten van mastering die wij betalen (door Curvedpusher in de UK) is ongeveer 120 pond per track.
Als dit soort labels 50 mensen aanspreken dan is dat een leuke omzet voor het verrichten van "mastering" werk.
Klinkt gewoon als een scam.