[Novation] Nova reverb

Special K

Stamgast
Mensen ligt het aan mij, af is de reverb van de Novation Nova helemaal k**. Ik heb een externe reverb gekocht om toch maar reverb over de geluiden uit de Nova te krijgen.

Ligt niet aan jou, heb een SN II en denk er hetzelde over!

Gebruik een lexicon, much better als Nova ;)

gr. Mario

Heb jij ook het probleem dat als je een reverb en een delay samen over een geluid doet,dat dan de reverb wordt afgekapt na de eerste delay? Ik heb geprobeerd om de Fx config te veranderen, maar dat hielp ook niet bij mij....

Ik heb laatst een Roland SRV-3030D reverb gekocht, is ook niet verkeerd en zijn nu ook niet zo duur meer. Die reverb kostte toenertijd 2200 gulden, maar je kan ze nu nieuw krijgen voor 350 euro.

Heb jij ook het probleem dat als je een reverb en een delay samen over een geluid doet,dat dan de reverb wordt afgekapt na de eerste delay? Ik heb geprobeerd om de Fx config te veranderen, maar dat hielp ook niet bij mij....

Hmmmm, dat is mij niet bekend nee... laaste bios update?

gr. Mario

ligt er maar net aan wat voor reverb je wil hebbuh. ik zelf vind de reverb van de nova heel blikkerig klinkt, met sommige patches klinkt dat super gaaf maar als je een beetje een natuurlijke reverb wil hebben is de reverb van de nova niet zo geschikt vind ik.

Back