Tim and the Ocean - Stratospere lofi House

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Weet niet echt of dit wel house is.
op de op1 gemaakt daarna DAW in.
Boog, wem copycat....
Is nog work in progress. Wil er ook nog in zingen.
Alle synth sounds op1 behalve de bas das de boog.

Bekijk bijlage stratosphere2.mp3

Klinkt al heel erg okee, de eerste plaat die ik vanochtend luister en ik krijg er een goed gevoel bij.. Ik zou het thema nu en dan eens veranderen, en dan idd zang erop, benieuwd wat dat geeft. Succes!

erg relaxed nummertje 8) goede mix ook
misschien meer downtempo dan house maar who cares :)
ben benieuwd naar de zang. er zit al een opgenomen ademhaling in op de achtergrond, dat is geen synth toch?

dat gitaar lickje waar de gitaarpartij mee start zou ik eens opnieuw inspelen, de bend die er in zit is niet helemaal lekker en dat is zonder, want de gitaar komt er leuk in op die manier

Sfeertje is erg lekker. De gitaar rammelt wel een beetje, dat ben ik met Slave eens. En naarmate het nummer vordert wordt het wat begeleidend. Daar mag iets bij en zang zou perfect. Tof om te horen dat je met zo weinig middelen als een dikke sfeer kunt neerzetten :okdan:

Lekker afwisselend, mooie stijl idd. Gitaarsound zou wat mij betreft ook nog wel wat extra kunnen hebben, misschien wat "ronder" of een tikje extra FX. Als je er geen zang op zet zou ik 'm ook net wat harder zetten omdat die dan meer de focus moet krijgen.

Een lekker relaxed muziekje waarbij ik de smooth sound van de gitaar die als eerste komt prefereer boven die daarna op de lage E, de tegenstelling vind ik een beetje too much.

Bedankt voor de reakties.
heb een versie met vocals maar was meer een probeersel. Wil de muziek eerst leren kennen en wat tekst schrijven. Zal deze versie nog uploaden. Het koor bij de tweede drop klinkt best leuk. De rest niet.

Ik verkies de instrumentale versie. Prettige sfeer. Geluiden doen een beetje Nathan Fake achtig aan.

Lekkere drums, evenals het sfeertje. De gitaar vind ik persoonlijk iets minder, de rest zoals de lead en bass sound zijn voor een stuk aangenamer. Zang zou het wellicht iets meer diepte kunne geven, maar het is zo ook goed.

Back