signature/gearlist belangrijker dan post ?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

divi

Ouwe rot
iets wat mij meer en meer opvalt: forumleden die hun signatures in koeien van letters opmaken. het bericht zelf past op 2 lijntjes maar de signature heeft 5 keer zoveel plaats nodig. wat een pixelvervuiling seg! mij lijkt het dan dat de gearlist/signature belangrijker is dan het geposte bericht...

voorbeeld 1 > posts van ethereal en teknoudontknow
voorbeeld 2 > post van Sander02

Soms is het wel handig als iemand zijn gearlist vermeld, als je bijvoorbeeld
ook een synth hebt die op deze lijst staat en je hebt problemen of vragen
dan kun je dit lid dan mailen etc..

Wat mij meer fascineert is dat de ruimte onder de zin:
Meld dit bericht aan een moderator | IP: Opgeslagen
bij mij een paar regel is en bij divi helemaal nix. Sorry divi, kan er nix aan doen ;)

Sjonge... flinke kater van het weekend?

Ik vind de signatures wel handig. 't Is al vaker voorgekomen dat ik mensen met een bepaald apparaat PB om es wat dingetjes erover te weten te komen. Je kunt overdrijven maar ik vind het nog wel meevallen zo erg als het is.

-C-

Ik ben 't met je eens dat de sigs nogal groot zijn, en in 't geval van tekno beter met een plaatje gedaan zouden kunnen worden, maar dan is het hek al helemaal van de dam. Plaatjes in sigs zijn dodelijk voor een forum - ga naar ieder willekeurig CounterStrike forum en elke kneus met een illegale kopie van Photoshop en een artistiek gevoel van een kleurenblinde chimpansee meet zich een lap pixels aan waarvan je je kapotschrikt. Bij ethereal kunnen gewoon beter minder line breaks/enters gebruikt worden ;).

Wat gearlists betreft, ik heb ze altijd gewoon in een kleiner, bescheidener lettertype neergezet - en tja, handig zijn ze wel, maar misschien is 't nog handiger ze in het profiel te zetten op een of andere wijze. Dan hou je 't ook een beetje uniform en leesbaar. Vooralsnog ben ik al blij zat dat m'n sig nu veel beter kan zeggen wat een opsomming van Duitse, Zweedse, Japanse en Amerikaanse DSP's, weerstandjes en knopjes lang niet zo goed overbrengt.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
volgens mij is die van sander02 nix groter dan die van jou hoor :confused:

nou? misschien ligt het aan mij browser hoor.

btw: ik heb nix tegen gearlists hé, wel dat ze een halve pagina in beslag nemen

Attachments

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 77
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Wat mij meer fascineert is dat de ruimte onder de zin:
Meld dit bericht aan een moderator | IP: Opgeslagen
bij mij een paar regel is en bij divi helemaal nix. Sorry divi, kan er nix aan doen ;)
Dat komt door de avatar..

Daar hebben we het al eens over gehad volgens mij, ff zoeken.... ben zo terug!

Origineel geplaatst door divi
nou? misschien ligt het aan mij browser hoor.

btw: ik heb nix tegen gearlists hé, wel dat ze een halve pagina in beslag nemen
Ja het komt door je browser. In Firefox ziet die van sander02 er bijna hetzelfde uit als die van jou.
@JohnnyBusca: :eureka:

Origineel geplaatst door C738
Ik vind de signatures wel handig. 't Is al vaker voorgekomen dat ik mensen met een bepaald apparaat PB om es wat dingetjes erover te weten te komen. Je kunt overdrijven maar ik vind het nog wel meevallen zo erg als het is.

-C-
Dit is de reden dat ik mijn spullekes deronder heb stoan...

En over in het profiel. tja.. tijd... waar is mijn tijd?

Origineel geplaatst door C738
TeK> je S3000xl gaat dr toch uit? :D

-C-

Das offtopic hè? ;) Ja, en dan komt er hoogstwaarschijnlijk een MPC.. Dan ben ik evenveel geld kwijt als voor deze sampler en een losse sequencer.. Ik heb em heel voorzichtig alvast te koop gezet.. Hij hoeft niet meteen weg namelijk..

Origineel geplaatst door divi
safari hier. moraal van 't verhaal: dit forum is Mac onvriendelijk. rellen! :duivels:

Muziek moet je maken op een MAC en internetten met een PC ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back