signature/gearlist belangrijker dan post ?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
IBTL

Re:

Re:

Origineel geplaatst door divi
... wat een pixelvervuiling seg!...

Nee, deze thread is pixel-waardig...!

:z

Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg iedere week wel een vraag via pb over een item uit m'n gierlist. Kennelijk is er dus een behoefte. Daarnaast kreeg kon ik laatst een upgrade op m'n S5000 kopen omdat iemand het in m'n sig genoemde geheugen had gespot. Houd het klein en discreet is mijn insteek.

Dat Tekno onderschrift zuigt dan ook imho.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Dat Tekno onderschrift zuigt dan ook imho.

:D Ik ga me kapot lachen als ie 'tekno' vervangt door z'n gearlist en dat 't dan 2x zoveel ruimte inneemt..

:bekdicht: sorri, ik vond 't een grappige gedachte..

Tsja.. Het neemt niet meer ruimte in beslag dan de meeste gearlists.. Ik wist niet dat je je signature voor nuttige dingen moest gebruiken.. Maargoed.. Zal ik es ff iedereen in 1 klap blij maken met m'n gearlist dan? Komt eraan.. :gaap:

Dan zet je het toch gewoon uit?

Had weer een "zeur thread" gescheeld....

Attachments

• sig.gif
    sig.gif
    8,1 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door OnAcid
Dan zet je het toch gewoon uit?

Had weer een "zeur thread" gescheeld....

Of je zet er heel groot tekno neer.. Dat er mensen over gaan zeuren, kan ik ook niks aan doen.. Verder wil ik me er niet al te druk om maken.. Het is al veranderd..

Altijd een stok te vinden om een hond te slaan. :L Nu "techno" uit de kast is gekomen met z'n gierlijst kunnnen we misschien weer terug naar demuziek :engel:

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Noem je mij een hond? :(

}:| :dubbel:
Dan in ieder geval wel een goed afgerichte hond: je luistert meteen naar de baas :D

Dan in ieder geval wel een goed afgerichte hond: je luistert meteen naar de baas

hahahahahahaa:dubbel:

leuk, ja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back