Fade to Grey instrumentale cover

Heerlijk! Ook één van mijn favoriete popnummers ooit.. De remix van Datura is ook heel goed. Prima gedaan. Vertel eens wat meer? Zijn het allemaal midi-files of doe je dat op het gehoor? Greetz, Gloomy. :)

Alles op gehoor, ik gebruik geen midi normaal. Heb er deze keer ook wat tijd in gestoken in het ontwerpen van de geluiden. Was nog verrassend lastig eigenlijk. Is wel ouderwets maar wel op sommige punten wel complex gemaakt.

Midifiles zijn meestal handig voor GM sttings, maar je kan er weinig mee. Zitten soms ook fouten in. Ik gebruik ze niet. Een bestaande track nabouwen is erg leerzaam.
Je komt er achter hoe arrangemenet op elkaar zijn afgestemd en je moet de verschillende parijen zo goed als mogelijk nabootsen. Dat is geen lachertje. Het is meticuleus werken en dan is het resultaat er ook naar !
Dit resultaat krijgt van mij alvast een dikke pluim. !
Het zou wel tof zijn om binnen het Tracks forum een apparte afdeling te voozien voor replica werk.

Ik wil je thread zeker niet kapen , maar ik post hier toch even 2 van m'n remakes die ik helaas nog niet af kreeg omdat ze zo tijdrovend zijn. nog geen FX, nog niet gemixt)

Enkel toegelaten om 1:1 nabouwen van je favoriete track. Dus geen Spinn-Offs of remixen maar trachten het origineel 1:1 na te bouwen.

Attachments

• The Day B4 you came - Abba.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 119
  • Wild Horses - Gino Vanelli.mp3
    7,1 MB · Bekeken: 109
Laatst gewijzigd:
nostalgie zeg! Ik vond dit ook altijd een goed nummer maar ben helemaal vergeten dat deze bestond. Klinkt goed zeg, is zowat een remastered version. Misschien kan je de samples nog ergens vinden of een eigen tekst erdoor gooien?

nostalgie zeg! Ik vond dit ook altijd een goed nummer maar ben helemaal vergeten dat deze bestond. Klinkt goed zeg, is zowat een remastered version. Misschien kan je de samples nog ergens vinden of een eigen tekst erdoor gooien?

Aan teksten ga ik mij niet wagen, ik heb een zangstem voor in de krant...
Maar als iemand deze wil inzingen, graag :D

Back