Algemeen contest 2020 gebrabbel

kobuz

Ouwe rot
Volgens mij is er niet echt een draadje om in het algemeen hier wat over te zeggen, dus bij deze

Zelf wil ik even kwijt dat ik weer onder de indruk ben van de kwaliteit van de inzendingen. Ik ben nog niet op de helft en al aardig wat tracks op stem: ja gezet. Ook erg tof om alle verschillende stijlen langs te horen komen. Daarnaast fijn excelletje om mee te werken ook, maakt het een stuk laagdrempeliger om overal langs te gaan, zonder steeds te moeten zoeken waar je ook alweer was en bijbehorende topic te vinden :okdan:

Ja echt he, aantal jaar geleden kon je een aantal redelijke tracks vinden. Vorig jaar waren er 10 top tracks en nu ben ik pas bij de G en heb al 5 erg toffe dingen gehoord.

Ja de kwaliteit is hoog, maar vooral ook lekker veelzijdige muzieksoorten.

Wat wel opvalt is dat niet iedereen mp3 tags gebruikt, waardoor het soms niet duidelijk is wie/wat/waar.

En het verschil in volumes :D mijn track is helemaal niet gemastered, maar wat een volume dip geeft dat naast andere tracks die echt snoeihard zijn.

Ja het niveau is echt enorm hoog! Erg leuk om alles te luisteren en iedereen zijn reactie's te lezen. Erg leerzaam. Bedankt Mods voor de organisatie!

Back