Ik denk dat je hem zeg maar bestookt met je anti vintage uitspraken zoals ik ze al
10 plus jaar overal lees.
Ik kan me voorstellen dat hij op den duur zoiets heeft van nu is het wel leuk geweest
en op delete drukt.
FF off topic.
Ik ben helemaal niet anti vintage. Dat moet intussen wel duidelijk zijn.
Wel de uit de hand gelopen hype en het mythisch geloof. (dat is trouwens waarom die prijzen intussen zo redicuul hoog zijn...zelfs voor slappe hap à la 106, 6, 60)
Best begrip voor verzamelwaarde van vintage toestellen die duur zijn omdat er slechts een handvol bestaan. (net zoals een Ferrari 250 GTO waar er maar 36 van zijn gemaakt)
Ik heb er geen probleem mee dat influencers om het even wat proberen te verkopen.
Wat mij stoorde is dat Dr. Mix eerst loopt te verkondigen dat niets de 808 kan vervangen om vervolgens betalend samples van zijn uniek 'gemodifieeerde' 808 aan te bieden.
Sorry maar dat is simpelweg hypocriet en ruikt naar goed doordachte strategie om zijn bankrekening te spekken. Geld verdienen mag, maar verkoop geen lulkoek waarvan je best weet dat je kijkertjes
het graag horen.
Als je een openbaar Youtube kanaal hebt, moet je ook kritiek kunnen verdragen, en niet wat enkel maar in jouw eng kraampje past.
Dr. Mix zijn verkoop in het gedrang ziet komen om dat iemand hem wijst op de discrepantie tussen wat hij zegt en vervolgens doet, dan drukt hij op delete.
Gesteld dat hij er niet om maalde, dan had hij die post laten staan. Het was trouwens mijn eerste en enige kritiek op zijn kanaal.
En het feit dat hij hem heeft verwijdert is niet meer dan de bevestiging dat hij liever geen kijkertjes heeft die zijn verhaaltjes in vraag stellen...
Niet zo bij The world of Kush die tenminste in dialoog treed met mensen (waaronder ik) die (terecht of onterecht) kritiek hebben op zijn stellingname.