Behringer = ANTI GAS

Mijn klachten? Leo merkte het eerst op, een vd sounds speelde gewoon niet als je de fader omhoog bracht, dan weer wel, dan weer niet. Heb 't om die reden links laten liggen. Nog n keer getest voor de garantie verliep. Behringer wou n video, na mijn klacht, toen deed ie 't weer. Dus dat ging nergens heen.
Ik krijg maagzuur van zo'n dingen, die wip ik er gewoon uit.
Als ik er een koop terug doe ik 'm opnieuw weg voor de garantie verloopt. Kan ik me echt niet mee bezighouden. De sounds was best goed en het ding voelde solide. Maar een fail bij een amper aangeraakte nieuwe synth is geen vertrouwen meer in, hop er uit.
Fijn dat j’m nog terug kon brengen naar de winkel. Da’s 2dehands toch lastiger.

De sultan van Brunei schijnt de grootste privé-collectie van auto's te hebben. Van hier:

"... more than 250 BMWs, 574 Mercedes Benz, 452 Ferraris, 179 Jaguars, 382 Bentleys, 134 Koenigseggs, a slew of Lamborghinis, as well as Aston Martin, Cicero BDB Maestro. Really, the list goes on and on.

The Sultan also has a number of limited edition concept cars that were made especially for him such as the Ferrari Mythos, Bentley Java, and Porsche Carma. The Sultan’s car collection is said to be both the biggest and rarest of any personal collector on earth."

2c37e2ab92-558886a767647-800x450.jpg

De sultan van Brunei schijnt de grootste privé-collectie van auto's te hebben. Van hier:

"... more than 250 BMWs, 574 Mercedes Benz, 452 Ferraris, 179 Jaguars, 382 Bentleys, 134 Koenigseggs, a slew of Lamborghinis, as well as Aston Martin, Cicero BDB Maestro. Really, the list goes on and on.

The Sultan also has a number of limited edition concept cars that were made especially for him such as the Ferrari Mythos, Bentley Java, and Porsche Carma. The Sultan’s car collection is said to be both the biggest and rarest of any personal collector on earth."

2c37e2ab92-558886a767647-800x450.jpg
En toen ging -ie dood. Fijn dat -ie er zo hard voor gewerkt heeft en tegelijkertijd z’n bevolking vooruit EN gelukkig gemaakt heeft. Velen krijgen een nekschot voor minder.

Ja zoals gezegd ie kan nog ff doorgaan ...
En hebben mensen nog wat te zeiken op het forum, anders wordt het toch een beetje stil en afkicken voor sommigen....je moet toch ergens je antiGAS kwijt als azijnzeiker.
En dan komt ie opeens vanuit het niets met z'n gratis daw en een hele toffe nieuwe groovebox die er helemaal voor gemaakt is, ik kijk nergens meer van op. :)

Tsja, ik heb anders toch wel érg veel lol van mijn door een drumcomputer getriggerde Behringer Crave die via wat patchkabel-spaghetti een Behringer Model D van wat variatie voorziet. Dus laat Uli's engineers zich de komende jaren nog maar lekker los gaan op van alles en nog wat, er zit vást wel iets bruikbaars tussen 8)

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat de Korg Volca's zo geprezen worden... Dat is namelijk pas écht rommel

En hebben mensen nog wat te zeiken op het forum, anders wordt het toch een beetje stil en afkicken voor sommigen....je moet toch ergens je antiGAS kwijt als azijnzeiker.
En dan komt ie opeens vanuit het niets met z'n gratis daw en een hele toffe nieuwe groovebox die er helemaal voor gemaakt is, ik kijk nergens meer van op. :)
We moeten onze dagen toch een beetje nuttig doorbrengen he :D , idd die DAW komte er nog zeker denk ik , groovebox , die eurorack fx , enz ... lijst is veel te lang

• Duimpje
Duimpjes: Vic
[ouwe lull mode on]

Ik kan me nog de "Fender is een k*tmerk, want ze maken zoveel verschillende gitaren" en de "Boss/Roland/Yamaha/Korg is allemaal Japanse rotzooi" discussies herinneren. En de leukste: Mac vs PC?
Niemand kan het voor iedereen goed doen, dus maak je niet druk om wat anderen zeggen, koop en gebruik wat jij wil en maak leuk muziek.

[ouwe lul mode off]

snap niet dat mensen er wakker van liggen.
whatever, zijn maar tools. weer een synth van korg, of yamaha of behringer wat boeit het?
Als het goed klinkt en het past in je sound pallete is het interessant.
het is ook leuk om over vintage, synths en studio gear te praten. in dat opzich help bh daarin mee.

is toch wel opvallend dat het juist die lozers die het hards klagen over bh het meest actief zijn in de bh topics .......whohohahaha

Soms vraag ik me af of de tegenhangers van "remakes, geïnspireerd op oude analoge bakken" zelf oude bakken in de studio staan hebben?
Of erger nog, ooit onder vingers gehad?

Ik ben blij met het huidige aanbod in de winkel, ook van Behringer. een mooie aanvulling op m oude zooi.

De meningen van anderen is leuk leesvoer, een verrijking op het forum als je het mijj vraagt

De meningen van anderen is leuk leesvoer, een verrijking op het forum als je het mijj vraagt

Ik moest even heel hard lachen want ik kreeg net deze om de oren :dubbel:

alé voddevent,, totaal geen waarde besef van de R-8 ??

Ik moest even heel hard lachen want ik kreeg net deze om de oren :dubbel:
Ja ik vind dat waardeloos spull, de behringer remakes,,

Met als reden,, "Geen preset store/recall,,," Daar komt behringer technisch gezien te goedkoop vanaf,,

"Vodde-Gear"

Ik ben wel blij met m'n td3, kan heerlijk stickers plakken zonder mij schuldig te voelen. :peukie:
En hem dusdanig uitleven dat je niet meer ziet of het nou een behri of een originele ooit is geweest :dubbel:

Ja ik vind dat waardeloos spull, de behringer remakes,,

Met als reden,, "Geen preset store/recall,,," Daar komt behringer technisch gezien te goedkoop vanaf,,

"Vodde-Gear"
Ja, het varieert een beetje. De RD-9 vind ik zelf tegenvallen qua klank. Misschien zijn die drumcomputers iets te specifiek vastgezet op de sound, iets wat je met een synth met filters, envs etc veel minder hebt omdat je de vrijheid hebt om te tweaken. Zo'n SH101 clone lijkt mij dan weer wel heel leuk om mee te pielen, eigenlijk al die behri clone synths wel.

Ja, en die devilfish clone, haha, die komt er zeker.

Er komt nog een synthi kloon als het goed is, een polykobol zou wat mij betreft ook een interessante zijn.
Tuurlijk en zijn er nog vele. Mijn persoonlijk favoriet een RMI Harmonic Synthesizer zou ook toegevoegd mogen worden 8~

Voor mij is Behringer gewoon Boeringer, want iedere boer kan nu alle bakken kopen
Ik zie het probleem niet? Bang dat anderen betere songs maken dan jij?

Back