Hoe kom ik aan deze vocals?

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag allen,

Ik stuitte gisteren via YouTube op onderstaande track. Dat klinkt echt heel lekker en ik vind vooral die subtiele vocals op de achtergrond te gek. Weet iemand hoe je die maakt? Zijn daar sample packs voor? Of Kontakt Libraries? Dat mis is echt nog in mijn muziek en je hoort het ook vaak in trance en psy trance. Ik weet alleen niet hoe ik ze zelf toevoeg. Iemand suggesties?

zoek eens naar Bjork haar koor en sample daar wat uit :)
ik post maar wat, ff lekker zelf YT diggen

Soundiron Voice Of Wind reeks bvb

Of als het meer ethnisch wil Strezov Sampling Rhodope 2

Ik heb ze allemaal maar nog geen installatie gedaan,moet op een nieuwe DAW komen

Let op met samples pikken van koren uit YT,al lijkt het voor ons dat deze onbekende artiesten zijn soms zijn het vrij bekende zangers,idem met Arabische zang,of meditatie zang/mantras etc.

Let op met samples pikken van koren uit YT,al lijkt het voor ons dat deze onbekende artiesten zijn soms zijn het vrij bekende zangers.
Goed punt 👍 Sowieso teken ik bij mijn label voor het niet gebruiken van copyrighted materiaal. Dus daar moet ik dan nog wat op verzinnen. Als het nummer goed wordt misschien maar een Library aanschaffen.

Je kan ook checken in de Black Octopus Sound sample libraries,die hebben verschillende 'ambient vocal sample packs',ik heb ze al vaak gebruikt,dat zijn wel phrases waaraan je vast zit.

Of Spectrasonics Symphony Of Voices,die beste 'moving vocals' zitten ook in Athmosphere en in Omnisphere,ik gebruik ze altijd.

Laatst gewijzigd:
Pharlight van Native kun je zang op allerlei manieren sturen en mangelen.
Gebouwd op basis van vocale samples plus mening met granulatie modulatie.
Je kunt je eigen samples aan toevoegen.

Back