Zelden doet deze man een synth review maar zijn werk inspireert en vermaakt mij ten zeerste.
The vape
Nog een vape
Nog een
The vape
Nog een vape
Nog een
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is deze:OKey, dat interview wil ik ook ASAP zien,,
en tja, precies, alleen maar versie's die erna komen: Samples of Fairy Dust by Set Up System on WhoSampled
Zou kunnen. Het klink als zoiets dergelijks. Hij zegt in de video dat hij de sample vertraagt. Dat kwam op mij in eerste instantie nogal triviaal over omdat je samples per definitie versneld of vertraagd afspeelt om chromatisch een melodietje te kunnen spelen op een sampler/ROMpler. Maar ik denk dat hij bedoelde dat hij het vertraagde tijdens het afspelen zoals je doet met een pitch wheel. Kan dat met de Roland U-110?Ik ken alleen deze "car stop" sample van roland, staat op de U-110 Sound Effects card, en verdere modules
Da's van mind penetration, Dreamland
Er staan nog 'Car' samples op de U110 card,, maar ik wil ook wel eens weten waar de sample van fairy dust vandaan komt,
Ad Blocker for Chromeik heb de "I am not interested" knop ondekt.
Nu geen last meer van Andre Huang, Bobeats, Tim Shoebridge en Rikcy Tinez.
Kleine tubers vind ik nog wel leuk maar met het huidige reclame beleid is de lol er voor mij bijna af.
Ik kende Dan Worral niet. Leuke tip Vink!
ik post wel wat maar praat amper, en mijn filmpjes zijn enorm niche qua onderwerp.

momenteel 38k op de teller. De rest is meestal handvol views.