Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snap ik.Pro is boven mijn budget![]()
Aangezien je een Launchpad met midi aansluitingen wilt ga ik ervan uit dat je em standalone wilt gebruiken.. (zie hieronder).Pro is boven mijn budget![]()
Is dat wel midi to host? of anders gezegd. Werkt dit wel op een Launchpad? Heb weleens iets geprobeerd in het verleden. De USB poort op zo'n launchpad moet echt op een computer aangesloten worden wil het werken.Je kan een verloop van usb c naar midi kopen bij Amazon voor 23 euro; Digitallife MIDI-C01 TYPE-C USB MIDI Interface Converter Kabelmet LED - Win & Mac : Amazon.nl: Muziekinstrumenten
Het lijkt andersom. Dus vanaf host naar midi.Is dat wel midi to host?

Ik vermoed dat deze niet zonder USB host kan werken. En een gemiddelde controller is geen USB host. Zo'n kabel werkt alleen vanaf een USB host (lees laptop of een controller die zelf een USB host is).Het is midi in en out dus ik heb 't idee dat je beide kanten op kan.
Het is midi in en out dus ik heb 't idee dat je beide kanten op kan.
Dit is 'n Pro. Er zit midi in en out op via zo'n mini jack. Er horen verloopjes naar 'Din' bij te zitten van Novation.Ok heb hier een bod op gedaan
is dat een goede die kan wat ik wil?

Aangezien je een Launchpad met midi aansluitingen wilt ga ik ervan uit dat je em standalone wilt gebruiken.. (zie hieronder).
Als dat niet je doel is en je em als een DAW controller wilt gebruiken kun je beter een aparte midi interface gebruiken.. en voor de oude, eerste versie gaan..
![]()
≥ Novation Launchpad Mini MK1 (Bieden vanaf €25) — Midi-apparatuur — Marktplaats
2 keer gebruikt, ligt al een tijdje in de kast. Zonder micro-usb datakabel.Ik heb deze zelf een paar maanden geleden gekocht op Marktplaats (ook zonderwww.marktplaats.nl
![]()
≥ launchpad ableton live controller — Midi-apparatuur — Marktplaats
kort gebruikt met ableton live software. doe een redelijk bod ?minimaal 80 eurowww.marktplaats.nl
Is dit dezelfde launchpad als mijn bovenstaande foto?
Die heb je niet nodig dan. Want de launchpad heeft USB.In mijn setups heb ik een midi naar usb bakje, dus dat gaat wel goed mocht ik met een daw gaan werken.