klopt, maar als dat hele dure apparaat dan toch tegenvalt is het verlies erop ook groter bij duurdere dingen. 2e hands kopen en verkopen is dan wel het beste ja. Ik koop eigenlijk nooit iets 2ehands, alleen vintage destijds, omdat dat gewoonweg niet in de winkels lag. Vaak kom je er toch pas na een tijdje achter wat het nou echt toevoegt. En dat is in de praktijk allemaal niet zo heel veel mensen. Je kan echt dikke muziek maken met gare spullen. Het is meer je mindset wat je verder brengt niet de spullen.
Het is vorm van decadentie al die GAS. We kunnen het ons veroorloven, dus waarom niet. YOLO
Ik heb van alle apparaten genoten en plezier aan gehad, spijt van verkoop ervan heb ik niet. Integendeel. Ik heb me ermee vermaakt en ben gewoon op een ander pad gekomen waarin HW niet meer zo belangrijk is, nou ja Apple Mac dan. Daar doe ik het mee tegenwoordig
Het is vorm van decadentie al die GAS. We kunnen het ons veroorloven, dus waarom niet. YOLO
Ik heb van alle apparaten genoten en plezier aan gehad, spijt van verkoop ervan heb ik niet. Integendeel. Ik heb me ermee vermaakt en ben gewoon op een ander pad gekomen waarin HW niet meer zo belangrijk is, nou ja Apple Mac dan. Daar doe ik het mee tegenwoordig