EviL303
Ouwe rot
idd dat is een goeie! Facebook groepen zijn niet te pruimen , man man manSynthforum heeft de baggerstroom van Facebook wel goed overleefd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
idd dat is een goeie! Facebook groepen zijn niet te pruimen , man man manSynthforum heeft de baggerstroom van Facebook wel goed overleefd
Ik zit ook in een aantal actieve 'niche' FB groepen die prima te doen zijn.Ik denk dat het met Niche te maken heeft? Ik ken nog wel een paar Nederlandse fora die nog vrij actief zijn, maar het zijn dat ook geen doorsnee communities, heel erg gericht op een onderwerp waar jan en allemaal geen kaas van hebben gegeten.
Hopelijk blijft dit forum nog lang bestaan.
UHm..En juist de meest actieve gebruikers willen dat laatste nieuws hebben zodat ze alvast weer naar de vrouw kunnen met een verhaal waarom ze toch die nieuwe synth moeten kopen ondanks ze er al zo veel hebben voordat hij überhaupt uit is*.

Het hangt nogal van de groep af. Ik zit in een aantal erg informatieve, leuke en vriendelijke synth groepen maar dit zijn meestal clubjes eigenaren van bepaalde modellen/merken synths die info uitwisselen. In de meer algemene groepen zit het redelijk vol met trollen en elitaire kurksnuffelaars, daar blijf ik ook van weg.idd dat is een goeie! Facebook groepen zijn niet te pruimen , man man man
Ja idd , is wel afhankelijk van wat en wie er in zit ! Ik gebruik smoelboek enkel nog om mijn muziek te promoten en hier en daar wat gebruikers ervaringen te lezen van bepaalde dingen ...Het hangt nogal van de groep af. Ik zit in een aantal erg informatieve, leuke en vriendelijke synth groepen maar dit zijn meestal clubjes eigenaren van bepaalde modellen/merken synths die info uitwisselen. In de meer algemene groepen zit het redelijk vol met trollen en elitaire kurksnuffelaars, daar blijf ik ook van weg.
Omdat sinds web2.0 het meer een 1-richtingsverkeer is geworden. Als die sites met content en dingen swappen etc is er bijna niet meer. Het is gelijk geld proberen verdienen met een paar gemaakte samples etc, daardoor wordt het een interactieve winkel ipv een uitwisselingsgebeuren.En dan vraag ik me dus af - waarom zijn alle fora verdwenen? Het alternatief is niet al te best namelijk.