Wanna have sax?

Goed dat ik weet dat je zo lekker kan blazen! Vroeg of laat zal ik je wel eens vriendelijk verzoeken om wat in te spelen...
Succes niet gegarandeerd en ik ben ook wat voorzichtiger geworden met dingen beloven (nog wat dingetjes die ik zou moeten afronden).. maar je mag me altijd verassen.. :)

Hoeveel emulaties ik ook heb geprobeerd, dit blijft vooralsnog het vetst. Mooi ingespeeld!
Je inbox zal inmiddels wel vol zitten met verzoekjes tot collabs. :engel:

Mooi hoor, beatje maken en er lekker er overheen saxen...:D:okdan:

Goed gedaan!:okdan:
Dank je Googol! :) Ja, ik krijg de beats gewoon aangeleverd dus ik 'loop' helemaal binnen :D :okdan: ;):D

Hoeveel emulaties ik ook heb geprobeerd, dit blijft vooralsnog het vetst. Mooi ingespeeld!
Je inbox zal inmiddels wel vol zitten met verzoekjes tot collabs. :engel:
Hey dank je!! Ja het is zeker een instrument wat lastig blijft te emuleren.. Nog geen tsunami aan tracks hoor.. maar ik vermaak me prima en nu het weer kan, lekker optredens doen.. :okdan:
Ik realiseer me nu pas dat de titel een soort verzoek is.. :D Ik vond de woordspeling, als reactie op de gene die me met de track verraste wel leuk.. (en al de andere varianten op titels waar sex vervangen werd door sax.. :D)..

Normaal ben ik er niet kapot van, want op iedere wat meer minimalistische danceplaat kan je dit uithalen (en dat is ook vaak zat gedaan), maar het blijft toch tof om iemand live muziek te zien maken. Dus toch: nice! :P
ha.. thanx!! :D:okdan: Ja, het is ook een beetje passé en uitgekauwd inmiddels.. toch wordt het op gemiddelde feestjes nog erg gewaardeerd en ik vermaak me dan ook prima dan.. :)
Heb ook met wat meer muzikalere tracks geëxperimenteerd, thema's en melodieën verzinnen.. etc.. maar meer minimalistische tracks zijn lekkerder om op te improviseren ja..

Laatst gewijzigd:
Back