Polybrute bij Keymusic

Boybianchi

Stamgast
Ik heb geen idee waarom, maar de Arturia Polybrute is bij Keymusic ineens 1804 Euro.
Misschien een foutje? Ik heb al een Summit, dus ik sla even over. Maar ik zou zeggen, go for it. Lager geprijsd dan dit zie ik echt niet gebeuren.
Fijne dag allemaal

Staat hier geen `Spring Deal` bij hoor. En staat ook niet op die pagina die je linkt.

Vind de polybrute sws wel een gave bak, maar heb hier totaal geen ruimte voor op het moment .. toch maar laten schieten dan ..

Voor de luie scrollers onder ons ;-) ;-) ;-)

Even geleden stond het SPRING DEAL logo er nog wel bij. Misschien inderdaad een foutje. Hurry!

Attachments

• poly.png
    poly.png
    27,2 KB · Bekeken: 205
springdeal is vaak b stock... En dat zie je pas als je m in je mandje hebt, dan staat er plots dat verpakking oncompleet kan zijn enz wegens demo of zo. En dan, heb je géén volledige garantie en al helemaal geen geld terug bij retour, maar moet je 't geld opgebruiken in hun winkel. DENK DUS HEEL GOED NA voor je zomaar doorklikt.
2 weken terug hadden ze een novation AFX te koop voor pakweg 299 - heb 't maar zo gelaten wegens teveel onduidelijkheid (en dat was zeker n DEMO bak)

Ik heb deze vorige week gekocht. Heb er nog achteraan gebeld of het geen fout was maar nee het was vanuit de spring deal.
Inmiddels staat hij bij mij thuis voor die prijs. Gewoon nieuw uit de doos ongebruikt.

Wat een ruksite zeg.
ja echt heel vaag,
50% van de aanbiedingen zijn tijdelijk niet beschikbaar :? (Als je de beschikbaarheid kan veranderen op een site, kan je hem ook gewoon weghalen uit de lijst ) of er is geen korting of net als de minibrute 2s was 353 euro en nu 520 . :?

Ik heb deze vorige week gekocht. Heb er nog achteraan gebeld of het geen fout was maar nee het was vanuit de spring deal.
Inmiddels staat hij bij mij thuis voor die prijs. Gewoon nieuw uit de doos ongebruikt.
Voor die prijs lijkt het me leuk om 'm in ieder geval uit te proberen met zeer weinig tot geen risico op waardevermindering. Wat heet, ik zie 'm in een periode van schaarste voor nog wel meer weggaan...

Ik heb er een te koop gehad… heeft lang geduurd voor ie weg was. Vorig jaar.
ach de matrixbrute stond paar jaar terug daar voor 1299... en kijk nu.
allemaal niet te begrijpen

springdeal is vaak b stock... En dat zie je pas als je m in je mandje hebt, dan staat er plots dat verpakking oncompleet kan zijn enz wegens demo of zo. En dan, heb je géén volledige garantie en al helemaal geen geld terug bij retour, maar moet je 't geld opgebruiken in hun winkel. DENK DUS HEEL GOED NA voor je zomaar doorklikt.
2 weken terug hadden ze een novation AFX te koop voor pakweg 299 - heb 't maar zo gelaten wegens teveel onduidelijkheid (en dat was zeker n DEMO bak)
Als je het via internet besteld als consument kun je het binnen 14 dagen gewoon herroepen en heb je altijd recht op je geld terug.

Inmiddels een week verder en nog niets gehoord. De levertijd op de site schiet heel af en toe naar 2 tot 10 werkdagen, waarna hij weer rap naar levertijd onbekend terugkeert. Klantenservice kan ook geen indicatie geven.

Ben benieuwd of hij nog geleverd gaat worden. Verder ben ik helemaal niet ongeduldig hoor 😄

Inmiddels een week verder en nog niets gehoord. De levertijd op de site schiet heel af en toe naar 2 tot 10 werkdagen, waarna hij weer rap naar levertijd onbekend terugkeert. Klantenservice kan ook geen indicatie geven.

Ben benieuwd of hij nog geleverd gaat worden. Verder ben ik helemaal niet ongeduldig hoor 😄
Benieuwd voor die levertijden en beloftes bij KeyMusic.Reden,zou ik wel wat willen bestellen en er is een Store vlakbij in Antwerpen,zo dat ik die spullen zelf kan gaan halen en fungeren ze niet als boksbal bij sommige pakjes diensten.

Nou, hij is binnen hoor. Het exemplaar wat ik heb ontvangen overduidelijk een demo model. Het product zat niet in de bijgeleverde zak, de kabel zat los, over het gehele apparaat zat een dikke laag stof, en de prijssticker zat er zelfs nog op. Zit er over na te denken om hem retour te sturen. Wat een domper.

Nou, hij is binnen hoor. Het exemplaar wat ik heb ontvangen overduidelijk een demo model. Het product zat niet in de bijgeleverde zak, de kabel zat los, over het gehele apparaat zat een dikke laag stof, en de prijssticker zat er zelfs nog op. Zit er over na te denken om hem retour te sturen. Wat een domper.
Bye bye keymusic

Dat is toch best vreemd, aangezien er zat mensen zijn die een spiksplinternieuwe hebben gekregen. Ik zou daar zeker even over bellen met Keymusic; dit moet een fout zijn. Je kunt niet een maand lang een lente deal op een Polybrute hebben en alleen maar demomodellen rondsturen. Die zijn toch echt vrij snel op. Ontzettend vervelend dat dit zo uitpakt. Ik hoop dat ze de fout corrigeren.

zo voorspelbaar

Back