Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Komt tijd, komt jam.Zeker doen!
Ja ik snap em. Ik heb wel gebieden waar Reason een aanvulling kan zijn. Bijv granular werk en langere samples of 'echte' klanken (piano etc.). Dat heeft de 707 niet of nauwelijks en Reason met VST's etc. wel.Simpel houden, zou ik zeggen. Niet te veel die twee door elkaar willen vlechten, qua aansturen (in eerste instantie). Je zou Reason stand-alone kunnen laten loopen, sync met je 707, en dan de mutes van de Reason-sporen aan een fysieke controller kunnen hangen. Paar draaiknopjes voor wat je nog meer zou willen. En dan terug naar je comfort-zone, lekker achter je 707 + overige gear, met die controller ernaast.
Reason wordt dan niet per sé een vst in the box, maar je computer als geheel een apparaat in je "dawless" setup. In wezen is je computer ook hardware, dus tja.![]()
Ja, dat zou gaaf zijn. Ziet er goed uit voor youtube iig.... Maar wel een beetje onpraktisch.Zit je idd met het opnemen van die twee samen. Misschien de audio van je dawless-setup naar een input van Reason, en dan de master out van Reason (waar dan je hardware doorheen gemixt wordt) naar ander een opname-programma. Er zijn oplossingen om binnen je computer het geluid van het ene naar het andere programma te kunnen routen. Ik gebruik Soundflower, maar da's volgens mij specifiek Mac. Kan dus nog wat gedoe opleveren, moet je maar net de fut voor hebben.
Of gewoon in die andere laptop.
Haha, shit, die zag ik over het hoofd.
Of een reel-to-reel tape recorder. Vet cool, op de achtergrond in je filmpjes
Thnx man!Mooi nummer.
Echt een achtergrond muziekje dat lekker door kabbelt.
en wat het afmaakt zijn de "bij" geluiden van de video.![]()
Dubbel bedankt!Ik luister 'm nu op de koptelefoon, klinkt super! Mooi uitgemixed, lofi maar toch eigentijds. Nice!