Echt …Tsja, dan kun je ook al die ouwe bluesknakkers en rock ‘n’ roller’s afschrijven. Het is tegenwoordig zooo makkelijk om goede muziek te maken dat het net zoiets als punniken is geworden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Echt …Tsja, dan kun je ook al die ouwe bluesknakkers en rock ‘n’ roller’s afschrijven. Het is tegenwoordig zooo makkelijk om goede muziek te maken dat het net zoiets als punniken is geworden.
Nou juist niet. Ik bedoel bv Muddy Waters is de eerste act met drums, electrische bas en gitaar.Tsja, dan kun je ook al die ouwe bluesknakkers en rock ‘n’ roller’s afschrijven. Het is tegenwoordig zooo makkelijk om goede muziek te maken dat het net zoiets als punniken is geworden.

Dat kan, het is ook lastig terugkijken als je niet die periode bewust hebt meegemaakt want de popmuziek stond nog in de kinderschoenen en in de vroege jaren zestig was er qua popmuziek gewoon niet zoveel dus als er iemand met iets nieuws kwam dan was dat bijzonder terwijl als je terugkijkt dan denk je is dat nou alles'?Idd wellicht heb ik dat allemaal gemist en is het daarom moeilijker voor te stellen.

The Beatles zijn inderdaad erg overrated.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com

Grootste probleem was dat er nog geen pa bestond en ze door al het geschreeuw zichzelf niet konden horen.Live zuigte ze best wel.
Nou nou. Dan kan alle POPmuziek uit de jaren zestig wel de kliko in en blijft er alleen wat spiegedelische hardrock van vieze hippies over.ik kom terug op mijn mening en denk dat mijn gevoel het juist had.
Lees dit en verifieer en lees Quincy Jones zijn interview op vulture.com.
Hoeveel live albums hebben we van de Kevers gehoord?
De muziek is zwaar overgeproduceerd maar door andere.
Live zuigte ze best wel.
En dan hun tv optreden in full playback.
Dus mijn statement de Beatles zijn overrated is een understatement.
Meeste credit gaat naar de productie en de marketing die waren vernieuwend.
Zo vernieuwend dat de band tot goddelijke proporties is opgehemeld en dat nu nog steeds de meerderheid in het sprookje gelooft.
Hey Jimi Hendrix had in de begin periode al zijn eerste album uit![]()