Inadvertedly.

Freakydile

I used to be a snaredrum

Vloeiend uit vingers die de zandloper niet meer trachten te zien.

Klinkt goed! Welke gear horen we allemaal?

TR-808, Jupiter 6, Space Echo. In 1 take gespeeld en opgenomen. Links de "bassline" arpeggio, rechts melodie, en that's it.

Voor mij persoonlijk worden de leukste dingen in 1 take en 5 minuten gemaakt, zonder veel nadenken...

De tijd tussen de drumlijn volume op maximum en de start van de melodie is letterlijk de tijd die ik nodig heb
om van de ene plek naar de andere te gaan met mijn bureaustoel.

TR-808, Jupiter 6, Space Echo. In 1 take gespeeld en opgenomen. Links de "bassline" arpeggio, rechts melodie, en that's it.

Voor mij persoonlijk worden de leukste dingen in 1 take en 5 minuten gemaakt, zonder veel nadenken...

De tijd tussen de drumlijn volume op maximum en de start van de melodie is letterlijk de tijd die ik nodig heb
om van de ene plek naar de andere te gaan met mijn bureaustoel.
Tof man, lijkt me heel leuk als je zo'n take eruit kan gooien. Nu ik over het proces weet, maakt het de track nog leuker op een manier.

Tof man, lijkt me heel leuk als je zo'n take eruit kan gooien. Nu ik over het proces weet, maakt het de track nog leuker op een manier.
Merci!!! Qua effecten heb ik nooit het gevoel gehad een reverb nodig te hebben, weet niet goed hoe dat komt, chorus dito...

Is ook wel leuk om te doen, soms denk ik er op voorhand wel eens over na, of probeer ik ergens over na te denken, maar het
gros van de tijd niet... Dat brengt de leukste dingen vind ik.

Back