Keymusic weer failliet

Winkel in Eindhoven om even snel snaren te halen is wel wenselijk inderdaad. Maar als ze op de oude voet verder gaan zal het daar ook wel bij blijven.

Winkel in Eindhoven om even snel snaren te halen is wel wenselijk inderdaad. Maar als ze op de oude voet verder gaan zal het daar ook wel bij blijven.

Ik was daar een tijdje terug en schrok eerlijk gezegd 'n beetje. 't Stond voorheen normaal vol, maar 't was nu 'n stuk leger.
Qua snaren, just in case zit iets verderop een prima zaak (Let's Play), maar ik hoop uiteraard dat de doorstart (oid) gaat werken.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Let's Play zit er in ieder geval nog. Qua kabels wel erg beperkt.

En ik weet niet of er in Den Bosch zaken zijn om snaren te halen, maar in Boekel zit Guitar King. Ook een erg fijne winkel en ietsjes dichter bij Den Bosch.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
In Oss zit the Guitar Factory ook nog (mocht je afhankelijk zijn van het OV).

Erg jammer. Vroeger was Feedback wel een favoriete zaak om langs te gaan en kwam vaak wel met iets thuis, klein of groot. Paar keer bij Keymusic in Rotterdam en Eindhoven geweest, maar kreeg nooit hetzelfde gevoel. De prijzen zaten ook structureel hoger dan bij andere winkels. B-stock was soms nog stukken duurder. Toch jammer.

Erg jammer. Vroeger was Feedback wel een favoriete zaak om langs te gaan en kwam vaak wel met iets thuis, klein of groot. Paar keer bij Keymusic in Rotterdam en Eindhoven geweest, maar kreeg nooit hetzelfde gevoel. De prijzen zaten ook structureel hoger dan bij andere winkels. B-stock was soms nog stukken duurder. Toch jammer.
Ja Feedback. En Big 1 :)
Eén keer naar Musik Produktiv geweest. Dat was ongeveer de hemel op aarde :)

Bekijk bijlage 3829329

Gespot op de socials

Ok top! Nu hopelijk met meer aanbod en interessanter spul, niet alleen beginners gitaren etc. Als je je als muziekzaak wil onderscheiden kun je je volgens mij juist beter richten op het hogere segment en spullen die ze nergens anders hebben. Anders ga je ten onder aan de concurrentie van de online dozenschuivers als Bax en Thomann etc.

Wat was er mis met Studio de Dijk? ;-)

Feedback Rotterdam, dat was er een om een middagje vrij te nemen en daar lekker dingen uitproberen.
Dat was een leuke zaak ja. Kreeg daar twee maal zelfs ongevraagd korting op spullen! Kocht er een Korg D1600: "er zit een deukje in de doos, je krijgt 50 euro korting". En later een Creamware Prodyssey: "het was de laatste die in het magazijn lag, je krijgt 50 euro korting". Dat waren tijden. :okdan:

'k Kwam langs KeyMusic (Eindhoven) en toevallig stond er een medewerker voor de (dichte) deur die me vertelde dat ze wrsch komende do & za weer opengaan, als soort test.
Meeste inventaris naar Ehvn & Utrecht verplaatst, die veilingen etc meer(/only?) voor de Belgische tak.

Utrecht is gewoon up & running en doet zelfs gewoon mee met Zwarte Vrijdag...

Utrecht is gewoon up & running en doet zelfs gewoon mee met Zwarte Vrijdag...
Aha! Wie weet heb ik in Ehvn met een wildvreemde gesproken die daar toevallig gewoon even voor de dichte deur een sjekkie stond te paffen :D

Back