Je mag één synth meenemen naar de eeuwigheid.

Valt wel mee hoor, de procedure is dat je zelf eerst aanmeld, en de synth wordt dan 2 dagen later bezorgd. Zorg wel voor een goede bezorger, UPS schijnt pakketjes soms zonder kennisgeving bij de onderburen achter te laten.

Waldorf Iridium (voor de eeuwigheid liever een Quantum trouwens).
Niet eens primair voor de klank, maar voor de complexiteit die me toch een eindje in de eeuwigheid bezig moet kunnen houden.
Quantum doet het voor mij denk ik ook wel ^^

En als we dan toch allemaal naar de hel gaan. allemaal een ander kiezen en meenemen ^^
kunnen we daar helemaal los op zon beetje alle synths ooit (kijk ik ff naar het totale leden aantal van dit forum).

Ikke een Jupiter 8,Petrus een Moog one,Jakobus ne Quantum,Johannes een CS-80...Ja,we kunnen daar een aardig bandje starten daar.

We moeten wel oppassen dat we geen hemel-hel discussie krijgen à la analoog-digitaal en hardware-software. ;)

Bij hemel-hel is het misschien eerder twee kanten van dezelfde medaille. Als het echt eeuwigdurend is, in beide gevallen moet het uiteindelijk uitdraaien op eternal boredom, als we tenminste nog iets van menselijke eigenschappen hebben mochten we daar belanden. Je kunt eeuwig eventueel opvatten als iets dat tijdloos is, maar tijd lijkt me nu net een ingrediënt nodig voor muziek.

1664139698884.jpg

Als het van alles mag zijn, dan de al eerder genoemde Yamaha GX-1. Legendarisch!
Moet het uit eigen arsenaal zijn, dan toch de modular. Of de Juno-60 maar ja of die me een eeuwigheid kan blijven boeien?
Ach, in tegenstelling tot mijn vrouw geloof ik niet echt in welk 'hiernamaals' dan ook. Laten we er hier maar wat leuks van proberen te maken.

Back