Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ach, vroeger verstopte ik ook wel eens een plaat bij de Zangeres Zonder Naam als ik niet genoeg geld gad om ‘m op dat moment te kopen.
Bij ons staan ze wel individueel geprijsd maar niet op genre, gewoon alles door elkaar. En dan vind ik het zo'n enorm gedoe om ale platen te moeten doorspitten zonder op voorhand te weten of er iets goed in zit, en als ik dat dan al vind, of de prijs interessant gaat zijn, dat het voor mij niet hoeft. Platenwinkelprijzen vind ik ok in combinatie met platenwinkelservice, niet met rommelmarktservice. De dag dat ik gek genoeg ben om 8eur te geven aan Hot August Night, ga ik er niet eerst nog een uur naar lopen graven.@ Nicolas 2000
Werd de prijs daar pas bepaald aan de kassa? Het enige geval waarin ik je gelijk geef is als die plaat uit een bak met uitsluitend 1 euro platen kwam. Dan mag het niet zijn dat die prijs dan aan de kassa verhoogd wordt.
Bij de Kringloop waar ik werk zijn de platen per stuk geprijsd, maar ze staan niet op prijs gesorteerd in verschillende bakken (wel deels op genre gesorteerd). De klanten kunnen zelf bekijken wat ze voor een plaat moeten betalen, en of die plaat ze dat bedrag waard is. Dat lijkt mij volstrekt redelijk.
wat mij opviel: het aanbod platenspelers op rommelmarkten is gedecimeerd. Ik denk dat die tegenwoordig vooral de weg naar mp vinden?Let daarmee op: het "goedkope B merk van Gibson" (zoals Fender Squier heeft) is Epiphone. En er was een (redelijk korte) tijd dat Epiphone op de truss rod cover "Gibson" mocht zetten. Ik heb zo'n Les Paul junior waar daar origineel "Gibson" op staat, maar het is dus een Epiphone. En dan is 125€ mogelijks de normale prijs.een OG Les Paul Gibson voor 125 euro
Een Amerikaanse kennis kocht ooit een 1959-1960 Gibson SG prototype in de kringloop voor 60 dollar. Dat is nog een ander niveau...Ik heb zelfs nog niet het Casio niveau in kringwinkels gezien, enkel speelgoed en Bontempi. Kan leuk zijn voor lofi of circuitbending, dat wel. Dan heb ik op rommelmarkten al net iets mooier spul zien langskomen maar nog geen heilige gralen ofzo hoor. MIDI masterkeyboards en MC303 waren zo ongeveer de top...

Ja, dat zou inderdaad leuk zijn en ik zou best een piano willen. Helaas hebben we er nu niet echt de ruimte voor.Piano's inderdaad wel aanwezig. Als het mechaniek nog in orde is, kan je er geen buil aan vallen. Goed laten stemmen en genieten maar. Als het mechaniek niet in orde is (of bv ontbrekend toetsbeleg), zijn ze vaak helaas de reparatie niet waard.