Ik kan de verdwenen liefde coor de CD maar slecht duiden. 1€ bij de kringloop, het werkt gewoon en het klinkt altijd goed. In de auto, op de playstation, zat apparaten waar het op draait. Enige dat ruk is aan CD's is de verpakking, maar dat vind ik van LP's ook. Het probleem dat bij boeken al jaren is opgelost krijgt geen muziekdrager voor elkaar: leesbare rug, en uitneembaar uit de kast als ze strak op elkaar staan zonder te veel stofhappen.
Ik heb de CD's dus maar in "boeken" zitten, klappers met insteekhoezen met boekje boven schijf. Draak van een oplossing, maar redelijk compact.
Enige echte remedie bij de CD is zoeken naar een vintage 400 CD wisselaar. Jukebox is de mislukte LP versie daarvan, daar begin ik niet aan.
Ik heb de CD's dus maar in "boeken" zitten, klappers met insteekhoezen met boekje boven schijf. Draak van een oplossing, maar redelijk compact.
Enige echte remedie bij de CD is zoeken naar een vintage 400 CD wisselaar. Jukebox is de mislukte LP versie daarvan, daar begin ik niet aan.
...tijdje terug maar destijds was dat veel geld.

. Dus voor de doorzetter die hele bakken wil doorworstelen valt er zo nu en dan nog iets te scoren, maar de goedkope tijden voor goede platen zijn voorbij. Daarvoor moet je nu bij de CD's of cassettebandjes zijn.