Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik heb ze ook bijna voor niks gekregen. Maar wel blijven opletten, sommige van de Beatles zijn grof geld waard.Wie goedkoop uit wil zijn moet 78 toeren platen kopen, die raken we in de Kringloop echt aan de straatstenen nog niet kwijt. Je kunt ze voor een symbolisch bedragje mee nemen.
en net een nieuwe naald gekocht
In dat opzicht is het haast nog magischer om niets fysieks te zien en dan toch nog audio te horen.Idd, maar ook gewoon het idee van iets fysieks zien en dan audio horen, dan is toch bijna magisch (dachten ze vroeger ook :-P )
Klopt, ik heb ze ook bijna voor niks gekregen. Maar wel blijven opletten, sommige van de Beatles zijn grof geld waard.
Natuurlijk kan je nog eens geluk hebben maar hoeveel keer gebeurd dat nog? Die hoofdprijzen geef ik niet.Laatst nog een plaat voor €125 euro verkocht via discogs die ik tijdje terug voor €0,50 had ingekochthet kan nog steeds hoor!

Weet een ideale plaats,de Antwerpse Ring.Dan zou ik een héél lange file moeten hebben, want ik heb ze ongeveer allemaal.![]()
Da's ook mijn ervaring, meestal zag je alleen verzamel lp's (alle dertien goed enz) James Last, Nana Mouskouri,Rene Froger en meer van dat soort artiesten maar vezamelaarswerk kwam je niet tegen.Zelden iets fatsoenlijks uit de kringloop gehaald. Vroegah was het al ruk. En als je dan wat vond was het goor, grijs, en met schuurpapier afgespeeld.
Zo is hetzie het als verwennerij

Prachtig toch? Ik was vanmiddag bij Variaworld in Deventer, ooit uitgeroepen tot vinylzaak van Nederland. Die hoezen alleen al zijn zoveel leuker dan muziek uit een app. Vervolgens bij Plato om de hoek weer 10 perfecte cd's meegenomen voor 1 euro per stuk. Ik word daar echt blij vanIk zou guns n roses nooit opzetten op Spotify, maar de plaat komt zo af en toe wel te voorschijn. Lekker genieten hier nu tijdens het opruimen voor de meute komt![]()