Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jawel je kan daar precies zien hoeveel stuks er van een exemplaar verkocht zijn en voor welke prijs tot 4 jaar terug. Moet je er alleen wel eerst een account aanmaken
Stuur me maar een DMIk heb nog LP's en CD's, vraag me echter af wat ik er mee moet, ik heb al jaren geen CD speler of Platenspeler meer. Toch maar eens kijken of ik ze op MP kwijt kan.
Ik weet niet of je er van houdt, het is vrijwel allemaal hardrock, metal en Progressive rock. Ik maak dan wel Techno style maar er gaat bij mij niks boven stevige gitaren als luistervoer.Stuur me maar een DMAltijd geïnteresseerd in goede cd's.
Ik vind bewust een album opzetten echt een ander gevoel geven, dan Spotify aanzwengelen. CD'tje uitzoeken, en van begint tot eind luisteren zonder een telefoon in de buurt te hebben bevalt me heel goed.
Op albumjacht gaan is trouwens ook leuk. Ik vond gisteren bij de Kringloop cd's van The Chemical Brothers en Gotan Project, voor 2,50 elk. En laatst in Deventer een album van Zero 7 voor een euro. Dan is mijn dag weer goed.
Een goede hifi-set is ook leuk, jaAlbums op vinyl heb ik 'echt' of zo, en, als het een goede persing is, klinken heerlijk op m'n hifi set.

ik heb nog heel veel vinyl en cd's die ik uit luiheid weinig draai. Van platenmaatschappijen weet ik het niet. Ik ken wel iemand die een geflopte maxi uitbracht en nog dozenvol op zijn eigen zolder heeft staan. Verder moet je de verzamelaars niet onderschatten, er zijn massa's mensen met muren vol LP's . Ik ken er een zooitje. Het viel me op dat je trouwens nog weinig mazzel hebt bij kringlopen en rommelmarkten, in de jaren 90 toen men cd's ging kopen waren rommelmarkten goudmijnen.Even een vraag uit nieuwsgierigheid.
Ik koop de laatste tijd weer fanatiek cd'tjes en die vind ik bij Kringloopwinkels en muziekwinkels. Daar staan er dan een enkele honderden, maar er moeten er nog veel en veel meer zijn in de wereld. Wat is daarmee gebeurd? Staan die bij mensen op zolder? Ergens in een verlaten magazijn? Of gooiden mensen die gewoon weg?
Vinyl kun je volgens mij omsmelten, toch? Maar wat doe je met oude cd's? En wat deden platenmaatschappijen vroeger als een album hopeloos flopte en ze er al honderdduizenden van geperst hadden?
Ik vroeg het me zomaar even af![]()
Ik weet niet of je er van houdt, het is vrijwel allemaal hardrock, metal en Progressive rock. Ik maak dan wel Techno style maar er gaat bij mij niks boven stevige gitaren als luistervoer.

Hier ook B&W, deze zomer een nieuwe set gekocht. Echt een top update, sommige albums worden een hele nieuwe ervaring, echt genieten.Een goede hifi-set is ook leuk, jaHeb zelf een Rotel-versterker en B&W-speakers. Van de week bij een audiofiel ook een nieuwe - ouderwetse - CD-speler gekocht. Hij had er 5 voor me geselecteerd en duidde met engelengeduld de verschillen. Ik hoorde het nauwelijks, maar het was wel heel leuk
Misschien hoort dat ook wel bij dat 'iets'.
Zij die het niet horen maar het toch geloven..Hij had er 5 voor me geselecteerd en duidde met engelengeduld de verschillen. Ik hoorde het nauwelijks, maar het was wel heel leukMisschien hoort dat ook wel bij dat 'iets'.

)