Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens, speakers hebben volume nodig.

Het gaat er niet zozeer om hoe laag ze gaan, maar hoe ze laag gaan.mijn Dynaudio's zijn heel klein maar gaan laag genoeg.
Dat hoef je eigenlijk alleen maar te weten als je ook daadwerkelijk platen gaat verkopen
Vriendelijk dat ze voor niet leden toch een overzichtje geven wat een uitgave ongeveer waard is
Dus ja streaming is erg gemakkelijk maar is niet iets wat je door kan geven.
Platen daarentegen kun je over 500 jaar nog gewoon afdraaien![]()
mike dropAls ik 500 jaar oude muziek wil horen zet ik de Top 2000 wel aan.
Over 500 jaar is die techniek prehistorisch denk ikhet zal allemaal gedigitaliseerd zijn

Als de wereld dan niet vernietigd is zullen we dan waarschijnlijk allang niet meer met onze oren luisteren, het zal allemaal gedigitaliseerd zijn en men zal automatisch "horen" wat men wil horen. Het is twijfelachtig of de "achterlijke lieden" (niet mijn woorden) die dan nog steeds met hardware willen spelen en aan knoppen willen draaien dan nog getolereerd zullen worden. Je ziet nu al hoe we bijkans worden gedwongen alles online te doen, een smartphone te gebruiken, elektronisch te betalen, etc.
RoflolAls ik 500 jaar oude muziek wil horen zet ik de Top 2000 wel aan.
Gatver :-)Als ik 500 jaar oude muziek wil horen zet ik de Top 2000 wel aan.
Volgens mij worlds first poging tot 'n Partituur.. maar toch wel vet ja!Gatver :-)
Hier een song van 3400 jaar geleden op een soort vinyl
![]()
Listen to the enchanting sound of the world’s oldest song, the Hurrian Hymn
Written on a 3,400-year-old clay tablet found in the ruins of a royal palace in Syria, this is what the in-crowd were dancing to in 1400BC.www.classicfm.com
Ik ga serieus zo een Gakken toy vinyl cutter kopen. Mee samplen en mijn kids opnemen zodat ze dat over heel lang kunnen naluisteren.

Gooi er een postapocalyptisch peak oil sausje overheen en t is maar hopen dat het licht tegen die tijd nog aangaat.