Arjen19691
Knopjes Knopjes Knopjes
Adje heeft ook een paar mooie synth albums gemaakt,(Sobrietas & Hi-tec heroes) maar is op een geven moment wel erg zweverig geworden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Adje heeft ook een paar mooie synth albums gemaakt,(Sobrietas & Hi-tec heroes) maar is op een geven moment wel erg zweverig geworden.
Dit was het
Ik had deze CD gekregen omdat ik destijds een Amiga fanboy was.
En het boek?Ad Visser, de Emile Ratelband van de synthesizer.
Ik heb een gesigneerde Sobriëtas LP. Dus!
Welk boek?
Soepahklienddriemmachine. Kan me nog herinneren dattie doodleuk Pink Floyd Wish Hou Were Here integraal draaide. Na 20 minuten even de plaat omdraaien en weer verder. Hard werken!
Ja leuk op maandagmiddag als ik me niet vergis, van die lekkere vage bands ook toen underground muziek nog hip was bij jongeren.Soepahklienddriemmachine. Kan me nog herinneren dattie doodleuk Pink Floyd Wish Hou Were Here integraal draaide. Na 20 minuten even de plaat omdraaien en weer verder. Hard werken!
Als dit een originele cd is, gewoon in een mild sopje wassen.Hoe maak je een CD veilig schoon? Een geliefde CD van mij begon vandaag ineens te haperen...