Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?

Vissers Extra Belegen Kaas. Had vroeger ook een of andere CD van hem met bewerkingen van klassieke stukken op General MIDI doosjes. Behoorlijk akelig allemaal.

De CD staat nu op: het klinkt als een CD voor zelf-hypnose met rustgevende New Age muziek als achtergrond.

Dit was het

Ik had deze CD gekregen omdat ik destijds een Amiga fanboy was.

Dan vind ik mijn CD toch geslaagder en aangenamer: de muziek uit je video klinkt mij te veel als muzak in de oren, wat bij mij eerder irritatie dan ontspanning oproept.

Welk boek? Ad Visser is voor mij toch nog steeds de presentator van Toppop, het programma dat mij in mijn jonge jaren in de popmuziek inwijdde.

Dat was nogal een hype destijds als ik me goed herinner!

Soepahklienddriemmachine. Kan me nog herinneren dattie doodleuk Pink Floyd Wish Hou Were Here integraal draaide. Na 20 minuten even de plaat omdraaien en weer verder. Hard werken!

Soepahklienddriemmachine. Kan me nog herinneren dattie doodleuk Pink Floyd Wish Hou Were Here integraal draaide. Na 20 minuten even de plaat omdraaien en weer verder. Hard werken!
Ja leuk op maandagmiddag als ik me niet vergis, van die lekkere vage bands ook toen underground muziek nog hip was bij jongeren.

Hoe maak je een CD veilig schoon? Een geliefde CD van mij begon vandaag ineens te haperen...

Hoe maak je een CD veilig schoon? Een geliefde CD van mij begon vandaag ineens te haperen...
Als dit een originele cd is, gewoon in een mild sopje wassen.
Als daarna je nog steeds het zelfde probleem hebt, zit het probleem in de cd speler.

Back