Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mooie vangst!
Soms schrik je daar wel van hoe snel muziek waar we zelf naar luisterden door jongeren al niet meer herkend wordt. Alles voor de House is voor hen prehistorisch. We worden oud...
Het omgekeerde ook, misschien nog wel meer. Als je zelf muziek niet kunt herkennen waar jongeren vandaag naar luisteren.

Als je zelf muziek niet kunt herkennen waar jongeren vandaag naar luisteren.

De meeste moderne pop muziek zegt mij helemaal niets. (...) Voor de betere pop muziek lag dat vooral in de jaren '60 en '70. Daarna hadden we nog even een opleving met de Punk en New Wave. Maar met de House ben ik afgehaakt.
Al een meter stof op lag en waarbij de vraag is of ze al in stereo zijn opgenomen![]()
Ik blijf bij mijn theorie dat bijna iedereen de muziek die in zijn late tiener / vroeger twintiger jaren de soundtrack was van hun leven het beste vindt dat ooit gemaakt is, dan wel muziek die in dat straatje past.
Ja mooi, Bombario die vertelt over zijn "nieuwe CDs" en dan met een lijst albums komt waar in de jaren 90 (dat is dus 30 jaar geleden) al een meter stof op lag en waarbij de vraag is of ze al in stereo zijn opgenomen
Ik was ook op die Werchter en je moet wel knetterstoned geweest zijn om van die Björk te hebben genoten. Alleen al omdat de mix orenbloedend schel was. Underworld was wel een feestje ja.. Ik keek als 15-jarige een keer knetterstoned naar Björk en Underworld op Rock Werchter.