Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ooit ontslag genomen omdat heel de dag radio 538 aanstond op een bureau vlak naast me."Hahaha, wat een goede opmerking, hahahaha!"
Ik werkte vroeger in een magazijn en daar stond altijd Radio 538 op. Na de duizendste keer dezelfde k*thit werd ik gek, en zette ik ongevraagd een andere zender op. Er brak nog net geen volksopstand uit. Hoe ik het gore lef had. Toen dacht ik wel: hier ligt mijn toekomst niet![]()
Mooie vangst! Daar heb/wil ik er ook wel wat van. Die Discovery is opmerkelijk: flinterdun oliecrisis vinyl, maar klinkt toch goed. Daar sta je dan met al je audiofiele 180gr lerpen...Wat geluk gehad de laatste tijd...

"Waar zijn alle cd's en LP's gebleven?
Alvast een heleboel hier:
En natuurlijk die irritante reclamezooi er omheen.Ook een reden voor mij om de radio te vermijden is het nieuws ieder uur. Het is (meestal) negatieve informatie die mij totaal niet boeit.

En dan zijn er serieus mensen die daar graag naar luisteren. Ongelofelijk..![]()
Ik moet nog een wat goede bronnen zoeken, ben daar nog niet helemaal in thuis.