Tukker
SyntherKloas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee wat dat is.En niet haten op Starink. We zijn er allemaal mee opgegroeid. XD
)
Nog een paar lucky finds...
En niet haten op Starink. We zijn er allemaal mee opgegroeid. XD
Zegt "Synthesizer Greatest" je iets?Geen idee wat dat is.
(Ik zou het kunnen opzoeken, maar sommige dingen hoef ik niet te weten.)

Nice, fequencies staat bij mij hoog in de top 10 beste albums.Nog een paar lucky finds...
En niet haten op Starink. We zijn er allemaal mee opgegroeid. XD
Van wat ik me herinner van de reclamespotjes toen ik nog heel jong was: héél cheesy stuffZegt "Synthesizer Greatest" je iets?![]()

Nice, fequencies staat bij mij hoog in de top 10 beste albums.
Bij een kringloop gevonden?
Die linkse ken ik niet. Die rechtse is een redelijk courante Kitaro. Maar "courante Kitaro" wil ook zeggen dat je hem misschien na 20 jaar kringloop eens tegenkomt. :-) Toch eerder een plaat voor de muziekzaak dan de kringloop. Mooie vondsten! Geniet van de oude Korg leads.Die plaat heb ik ook gehad. Heerlijk en een fraai boekwerk!
Net met mijn neus hier tegenaan gelopen. Wel èrg byzonder!
Die linkse ken ik niet. Die rechtse is een redelijk courante Kitaro. Maar "courante Kitaro" wil ook zeggen dat je hem misschien na 20 jaar kringloop eens tegenkomt. :-) Toch eerder een plaat voor de muziekzaak dan de kringloop. Mooie vondsten! Geniet van de oude Korg leads.
Deze is vooral meesterlijk!Vooral de Cohen is echt zo'n tongue in cheek plaat