Jamiroquai, een van mijn all time favorites.. helaas nooit live gezien.
Ik las ooit een interview met de producer van Jamiroquai. Die vond dat maar een saaie klus: "Die gasten zijn zo goed, ik hoefde bijna niets te doen."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jamiroquai, een van mijn all time favorites.. helaas nooit live gezien.
een van mijn all time favorites.. helaas nooit live gezien..
"Die gasten zijn zo goed, ik hoefde bijna niets te doen."Helaas heb ik ze ook nooit live gezien.
In Die Tijd16 Horsepower op zo’n groot festival, werkte dat? Fantastiche band, zeer betreurd.
had je alleen een hoofdpodium en een tent. Kleinere namen traden op in de tent terwijl een grote naam op het hoofdpodium stond, dus in de tent was het de facto een kleiner festival.

jammer dat je dit zo persoonlijk opvat. Nergens voor nodig. Maar dat zegt ook weer genoeg."Algemene discussie: synths, muziek, etc.". Draadje met heldere titel, helder afgebakend onderwerp en on topic posts. Keihard gerelateerd aan synths by the way. En dan nog klagen? Soms denk ik dat mensen fora dood willen hebben ofzo.
Edit: en al jouw posts tot oktober vorig jaar (verder kon ik niet zien) zijn uitsluitend verkooptopics. Is dat dan een positie om heiliger dan de Paus te gaan zijn over wat wel en niet een goed synthforum discussiedraadje is? Verander jouw onderschrift maar van "knopjes knopjes knopjes" in "koopjes koopjes koopjes" als je toch zo nodig on topic wilt zijn, scheelt maar 1 letter.![]()