Shazam voor synths?

lowieken

Stamgast
Bestaat er eigenlijk een soort Shazam voor synths, waarbij je een synthstukje laat horen en je dan te weten komt welke preset van welke synth het is?

Aangezien de kans reëel is dat het geen preset is of hij verdrinkt in fx, lijkt dat soort software me niet zo nuttig.

Dat gezegd zijnde: de US Navy heeft software die het profiel van het motorgeluid van elke duikboot kent. Die kan dan in zee luisteren en zeggen welke duikboot in de buurt is. Niet alleen het model, maar zelfs welk exemplaar. Ook als er nog andere geluidsbronnen zijn. Die software is ooit misbruikt om te verifiëren of een specifieke gitaar in de studioversie van een song gebruikt is.

Het antwoord op alles en iedereen. Alleen kan ik al raden wat zijn antwoord gaat zijn als je hem een Youtube linkje geeft naar betreffende nummer: "ik kan niet op het internet surfen". Helaas, artificiële pindakaas.

Het antwoord op alles en iedereen. Alleen kan ik al raden wat zijn antwoord gaat zijn als je hem een Youtube linkje geeft naar betreffende nummer: "ik kan niet op het internet surfen". Helaas, artificiële pindakaas.
Kan goe praten met GPT.Geeft altijd antwoord, zelfs midden in de nacht.Brombeerd nooit.Moet ik niet proberen met die homo sapiens hoor.

Back